Godmorgon 29 maj tisdag
Jösses vad det har regnat och åskat inatt.
Jag har varit uppe flera gånger.
Hoppas ni alla får en fin tisdag.
/Maria

God morgon Humlan och alla som tittar in.
Trött idag, somnade sent och vaknade före 5.
Solen lyser, det blåser och är 7 grader.
Ha en fin tisdag allihopa.
Godmorgon! Här skiner solen och det är nio grader ute. Jag har letat fram lite varmare kläder. Vi väntar nu på sambons barnbarn nummer två och tre som båda föds i dagarna. Spännande!
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hej och god morgon!!!
Svalare ute idag endast 7 grader men solen skiner. Idag väntar tvättstuga vid 12 sen blir det nog en fika med en väninna men när under dagen vet jag inte. Har en ledig dag idag och det är skönt. Ska upp på vinden och kolla min resväska, tror jag är tvungen att köpa en ny. Ett hjul är det knas med om jag inte minns fel. Sydde igår kväll nya markisgardiner till balkongen och jag blev nöjd.
Önskar nu Er alla en skön tisdag!!!
Nu har jag bara sju nätter kvar till semestern!!!
Kram
God morgon på er!
Åska på natten är ingen höjdare precis, annars tycker jag att det är mysigt.
Toyan du får ta en siesta!
#2 Chik vad är det för rosa blommor du har där?
#3 2 st till att se efter ibland
#4 Så skönt att du äntligen får semester.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Cristine Du menar i Trädet?? Vet jag inte..kan inget om blommor o blader..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#6 Gissar på rosenhagtorn.
God förmiddag!
Här regnar det också lite idag men det är rätt skönt väder det med som omväxling. I alla fall när man inte behöver gå ut :)
Ha det så gott
Zabelle
Zabelle..Tackar det köper jag.Låter fint..Fin dag till dig..Från Mig..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon vänner
Så kom regnet igen, Nog behöver naturen de, För det är väldigt torrt ute, Men jag ska jobba kväll
Stackars Normännen som fått snö. De vill vi inte ha nu,
Ha en skön dag
God middag!
Här är det regningt och grått. Men det behövs vatten. Skönt med några sådana här dagar ibland mellan soldagarna.
I kväll ska jag åka och avliva dotternas katt, som bliivit heltokig. Hon kissar i hennes säng och i måndags högg hon henne i handen så hon fick gå till doktorn, och högg efter hennes väninna i söndags. Hon klarar inte av det själv så jag får göra det. Men som tur är har hon en katt till. 
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Katten måste ha ont någonstans nä'r den uppför sig så där Ann.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
# 11 Precis som Cristine säger låter det som om katten har ordentligt ont.
Kolla upp katten först hos veterinären, den har kanske urinvägsinf. eller något annat som går att behandla.
Hoppas du slipper låta katten somna in…
Zabelle
#5,6 JA, fler barn blir det. Och vi är förstås nyfikna på vad det blir! En av dem är beräknad till på fredag och den andra till den 15 juni. Få se vem som blir först!
Ja, katten har ont någonstans och ofta kan det då vara urinvägsinfektion. HOppas vetten kunde hjälpa till med det.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Då var det gjort. Katten har fått somna in. Detta har har pågått under en lång tid med att pinka i sängen, hon har varit hos vet. men inget fel. När hon nu blev aggresiv också t.o.m. mot sin matte gick det för långt.
Det har varit en mycket jobbig kväll för både mig och min dotter.
Jag hade inget förhållande till denna katt men ändå var det mycket jobbigt. Första gången jag var med att avliva ett djur.
Dom djur jag har haft har dött en naturlig död eller av olycka. Jobbigt det också men inte på samma sätt.
Jag är fullt medveten om att jag förr eller senare måste ta samma beslut med min liileman, men det vill jag inte ens tänka på för han är mitt allt.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#15 Så ledsamt med lille katten Ann. 
Zabelle