Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 432 ggr
stina63
0

Djur är smarta

Tittta bara på denna video så ser ni att djur är väldigt smartaSkrattande

Djur är smarta

Maria
0

Haha, vilka roliga hundar. Det ser nästan ut som om han funderar hur han ska göraSkrattande

Min ena katt kan öppna dörrar som står på glänt genom att bara sticka in tassen och dra. Det gör väl de flesta katter men den andre fattar ingenting. Han sticker in tassen och drar upp och ner längs karmen bara…fattar inte att han ska dra i dörren.

/Maria

stina63
0

Hehe ja precis Humlan, Man nästan kan höra och se hur  hunden tänkter. Hur ska  jag göra för att komma upp ta godiset?

Katter är otroliga sicken en, Skrattande
Jag hade en katt som inte gillade brevbäraren. jag fick sätta en brevlåda innanför dörren till brevinkastet, Men Nisse var en klok katt. Han kom på att man kan lyfta på locket och hoppa i brevlådan. Där satt han väntade in brevbäraren, När dom stackaren öppnade brevinkastet hos mej då stack en tass ut med klora ute,.Tyst.

Jag fick sätta upp en lapp på dörren, Varning för klöss. Jag såg på breven att där stod.. Se upp för katten.
Då frågade jag dom om dom hade blivit skadade. Men de hade dom inte som tur de. Men dom visste om de så dom öppnade på ena sidan  försiktigt, Sen drog Nisse in posten

Jösses de var en busig katt. Han har hittat på mer bus.

SKrämt slaget på min vännina så hon var nära på ringa ambulansen. För hon trodde jag låg halvdöd hemma.

Jag hade en telefon där en knapp var sekretetss. Om man tryckte på den så kunde den som man pratade med inte höra en.

Den knappen hittade Nisse. Han hatade när telefonen ringde. Var jag inte hemma så lyfte han på luren och flåsade i luren. Sen tryckte han på knappen..

Maria
0

#2 Vilken tokig katt. Stackars brevbärareFlört

/Maria

chik
0

ja vilken redig hund..

O vilka katter du har Stina..

Lena.P är jag i verkliga livet.

stina63
0

Han var otrolig busig,,,