Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 623 ggr
stina63
0

Semifinal 2

Börjar nu på ettan.. Jag hejar på Sverige så dom kommer med på lördag

Heja SverigeSkrattande

[*Maggan*]
0

Sitter bänkad Skrattande

stina63
0

Härligt maggan Skrattande Då är vi två som sitter bänkade

Karmatarerskanise
0

Tror Sverige har en stor chans att komma vidare.

stina63
1

Ja de tror jag också Hera och känner i liltån att hon kommer mycket långt på lördag

AnnL
0

En till som sitter bänkad. Jag tror Loreen har en stor chans att ta hem alltihop, men hon måste ju gå vidare i kväll först. Tänk filken flopp det skulle bli om hon inte gick vidare i kväll när hon dessutom är en av storfavoriterna.

I tisdags fick jag med dom jag tyckte var bäst. Får se hur det går ikväll.Skrattande

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

stina63
0

Ja så det gäller att vi håller alla våra tummar hårt så vi kommer med,,Skrattande

Karmatarerskanise
0

Hemska tanke om hon inte går vidare! Håller allt jag kan hålla!

AnnL
0

Inget som varit speciellt bra hitentills..

stina63
0

Nä helt okej med låtarna,, Men snart är det dags,, Då skruar jag upp volymen, Så hör ni musik så är det jag som spelar högt ända från MalmöCool

stina63
0

Nu håller jag tummarna Nu börjar sverige att sjunga

Karmatarerskanise
0

Det enda som är synd med Sveriges bidrag är att hon sjunger så otydligt i verserna. Men showen var bra.

stina63
0

Ja men de är inte så farligt tycker jag,,SkrattandeHon sjunger tydligare än vad jag gör,,, Men jag är inte med i tävligen.. Tur de kanskeTungan ute

AnnL
0

Tyckte hon gjorde det jätte bra. En klockren röst. Skrattande

[*Maggan*]
0

Gillar inte Loreens låt särskilt mycket, men med ett öga på konkurensen så skulle det förvåna mig mycket om hon inte går vidare…

stina63
1

Ja vi kom med de tycker jag är sköntSkrattande

Karmatarerskanise
1

Ja det blir spännande på lördag :)

[*Maggan*]
1

Tur det - annars hade det blivit tråkigt på lördag

stina63
0

Vilka låtar tycker ni är bra? Har ni ni något favorit?

Loveradio
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Skönt att hon gick vidare Glad älskar hennes låt. Fick rysningar.

Jag gillar annars de ryska gummorna Skrattande så söta. Och sen hejade jag på Schweiz men dom åkte ut Rynkar på näsan tyckte dom var jättebra. En låt som riktigt satte sig på hjärnan.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Karmatarerskanise
1

Ja de där ryska tanterna kanske är söta, men enligt mig har de inte i tävlingen att göra. Nuförtiden är det för mycket trams med i ESC. För mig handlar det om att kunna sjunga och göra bra musik. Inte om att tramsa.

Loveradio
0

#20 Alltså dom är ju underhållande att se på, men dom ska ju definitivt inte vinna.

[peter54]
0

Jag tror inte att Sverige kommer att vinna imorgon och jag tror att de ryska gummorna har minst lika stor chans som Loreen att ta hem segern, men det är bara vad jag tror, det kan förstås hålla hela vägen också.

De som håller Loreen som storfavorit är från Västeuropa, men då glömmer de helt bort att numera är inslaget från öst lika stort och där har man en helt annan musikkultur, det har vi sett på segerlåtarna de senaste åren, ta bara den ryska killen som vann för ett par år sedan. Hopplöst tråkig och blasé låt och killen lider av hybris.

Jag såg inte hela programmet, men jag tycker att killen från Estland var riktigt bra.

Maria
0

Det är vanskligt det här.

Jag tror att "tanterna" kan skrälla ungefär som Lordi gjorde för några år sedan så man vet aldrig….

Men jag tycker att Sverige har ett fantastiskt bidrag i år. Hon sjunger inte bara bra utan hela framförandet är så vackert.

Jag vet inte vad de går på numera? Om de räknar in framförande eller bara lyssnar på låtar i jurun?

/Maria

Fridaaaa
0

#19 Ja låten är bra men han har ingen bra passande sångröst tycker inte jag :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Loveradio
0

#24 Jaså? Jag gillar hans röst, och hans dåliga engelska haha :P skönt på nåt sätt

Fridaaaa
0

#25 Nja inte jag, låter inte så bra i mina öron, passar inte riktigt till den typ av musik i mina öron ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.