God morgon 23/5
Slocknade tidigt igår och uppe med tuppen idag, helt som jag planerat. Har tre lediga dagar framför mig vilket känns jätteskönt. Fram till halv fem i em är allt soft, tror jag ska ta och sy nya markisväggar till balkongen. Vid halvfem väntar benvaxning och rygg och nack massage. Det ska bli härligt!!!
Önskar Er alla en skön Onsdag!!!
Kram
Godmorgon
#0 Rygg och nackmassage lät härligt men vaxningen… aj aj aj.
Njut ordentligt!
Vi cyklade en lång runda i gårkväll och landade i glasskiosken. Vars en stor mjukglass blev det. Hur gott som helst.
Ha en skön dag!
Zabelle
Go morgon!
Massage lät inte helt fel, men vaxningen gjorde ;)
Idag är det inte mycket planerat. Bara ett läkarbesök och lite städning. Kanske ska man vara lite i solen också. Kanske en runda blades? Vi får se.
Hoppas alla får en bra dag!
God morgon Flisan, Zabelle, Hera och alla andra, vädermakterna bestämde att nu har de fått nog av sol, öppna kranen. Jag hoppas ni har den kvar, men varmt är det ju söderut talade min son om som ojade sig över att han måste arbeta och inte kan vara i solen.
Ha en bra dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon! Önskar er båda #0.1 härliga dagar och till er som kommer in sen också förstås. Och till flisan önskar jag skön,välbehövlig ledighet.
Vilket härligt väder det är! Även om jag jobbar så njuter jag så mycket jag kan. Det är härligt att se ut genom fönstret och vet att det är skönt ute.
Ha en härlig dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon till er också Christin och Hera som kom in medan jag skrev!
#3 Ooja, redan vid 07 hade vi 17 grader här i Helsingborg :)
#1 och 2, vaxningen är inte skön när man gör det men efter…… man blir så len så len om benen.
#4 Jag ska njuta av dessa dagar och se till att vara ute mycket. Tänkte boka om tvättstugan på fredag för vem vill vara inne när det ska bli varmt och skönt. Tänkte se till och fixa balkongen nu så den blir vårfin så jag kan njuta av mitt extra rum.
tjingeling, och god morgon
Härlig dag! fullt upp här!
vi hörs
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Morron Inget internet så sitter vid pojkvännens telefon, därav inge bild tyvärr
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon vänner
Underbar solig dag och jag ska jobba.
Vi hörs i kväll så
Ha en skön onsdag
God kväll 
Jag har varit ute sedan jag kom hem från dialysen vid 18-tiden, fint väder, men ack så mycket mygg det redan är, det går inte att vara stilla ute nu på kvällen.
Mitt på dagen hade vi mulet, men ingen nederbörd, 23 grader när jag åkte hemåt vid 17.00.
Busen, alltså den svartvita flugsnapparen, förnekar sig inte. Idag har han varit in i rödstjärtarnas holk och kastat ut ägg.
#11 Vad kommer det sig att flugsnapparna busar på det sättet? Jag gissar att du vet det?
#12 Det är en aggressiv art och dessutom är hanen polygam, så han försöker locka fler honor till sitt område. Är det så att han lyckas, kastar han bara ut en befintlig hyresgäst i en annan holk och installerar den nya honan där.