Vad gör Ni ?
Ja..vad har Ni för er ?
Verkar så lugnt härinne..är jag ensam ?
Sitter själv och funderar på hur och var jag ska tillbringa kvällen! 
Goeftermiddag sisa
Jag har nyss kommet hem, De är så fint väder ute., Solen skiner nu det känns varmare än innan idag,
Idag har jag köpt stevia planter, sockerplanterna som är kalorinfria. Så de ska bli spännande se om jag kan torka dom fixa till de,,
Hej stina!
Här är också fint väder, men har inte hunnit vara ute ännu eftersom jag jobbat natt och nästan nyss vaknat!
Ska även jobba imorgon och på söndag..därför sitter jag här och funderar hur jag ska tillbringa min enda lediga kväll denna helg!
Vad gör Du ikväll ? 
Så du har jobbehelg sisa? Jag har ledigt två helger nu, Jag tar det lugnt i kväll. Inget speciellt.
Ska bli skönt med semester snart! 
Ha en fin kväll då, Stina!
Undrar vad Woozy har för planer för kvällen då….
Ja jag ska ha semeser sent i år, Brukar ha semester vid midsommar. Men det blir inte så i år utan de blir i mitten av juli istället,
Ha de gott på jobb Sisa
Vi har precis kommit in. Grillat med grannarna och nu är vi mätta och lite frusna. Landat i soffan med en kopp kaffe :)
Ska bli varmt i morgon ocksä 
Zabelle
Jag har varit ute och "shoppat", bara provat men inte köpt något. Har hängt undan en vit tunika, ska fundera till imorgon. Och så har jag handlat, vi ska snart äta en sallas och revbensspjäll. För en stund sen satt jag ute och njöt av solen iklädd en filt, det blåser kallt ute.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här har det varit lax med romsås och nu Lets Dance…med Ben&Jerrysglass…
/Hälsn. Hans
Hehe kanske därför som jag är så mätt nu woozy,, 
Jepp 
Sitter och hör barnen smågnabbas (och försöka bräcka varann). Nu senast sa lillebror "jag har fler låssaskompisar än du" svårt att granska det påståendet… Storasyster lät det passera okommenterat :-) Nu är det snart sängdags för de små knytena, då somnar väl jag med i vanlig ordning…
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Just nu tittar jag på superman returns på trean
Äter, äter och äter 
Sitter & tar det lugnt.
Ont i fingret och kan inte göra så mkt :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har suttit och letat efter filmer om 20 maj har glömt bort att äta idag..
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Just nu gör jag ingenting, inte mycket jag kan göra:P
Jag har varit duktig och städat lägenheten nu på morgonen, nu blir det jakt efter frukost.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Lördag Morgon o här fick sambon mycket o göra.Dottras bil stoppade ca 12 mil här i från. Så det var bara för han o åka..
Sol o fint här.
Lena.P är jag i verkliga livet.
morr, sitter och lyssnar på en gubbe i rummet brevid som snarkar så att tapeterna fladdrar (är på hotell). den här natten kommer bli behaglig INTE!!!!
och jag som har MASSOR att göra och måste upp snortidigt i morgon. Var är mina öronproppar. Hur fan kan man snarka så infernaliskt klockan 21 (jo jag förstår att man kan snarka när sjutton som helst. men jag blir GALEN)

Jag har jobbat kväll nu sitter jag här ska snart lägga mig, Ny arbetsdag i morgon,

#21 Är du på hotell bör du kunna få tag i öronproppar i receptionen
Ingen höjdare att ligga och lyssna på snark en hel natt 
Hoppas du får sova gott så småningom
Zabelle
Kollade precis termometern, 19 grader. Blir en rask promenad innan jag drar täcket över nosen. Vilken härlig kväll… känns som sommar nu.
Zabelle
#23 den är obemannad under natten, hittade som tur är ett par i väskan!
tack för omtanken hur som helst!
nu har jag kämpat färdigt med morgondagens presentation (fick reda på i eftermiddags att jag ska hålla en workshop i morgon kl 09, så det blev kvällsskiftet, tur att jag hållit den typen av grupper tidigare…) 
Jag har varit på bokcirkel och känner mig nöjd. Boken "Jag är Zlatan… " gav upphov till mycket diskussion
. Vi är ett bra och diskussionssuget gäng i bokcirkeln!
Sett filmen Gran Torino
Nu borde jag sova.
Sitter och fungerar vad jag ska hitta på idag:)