Samos Grekland
Vet ni vad?!
Jag har bokat resa för en stund sen till Samos Grekland, åker 12 juni.
Är det någon av Er som varit där?!
Ge gärna lite tips och ideer på vad man kan göra där eller vad som. Nu vill jag veta mer om ön.
Tittat ett tag på resor nu, men varit lite feg att boka - men idag slog jag till. Även bokat tåg nu, så nu är allt bokat och betalt. Fattar inte det är sant.
Kram på Er!!!
Det är jättevackert där!!! Finaste ön jag varit på! Återkommer mer om Samos, nu ska jag äta klart 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Min fästmans släkt har besökt Samos flera gånger och är helt förälskade i ön. Har hört en massa gott!
Önskar dig en riktigt trevlig resa! 
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
Grattis till resan
Jag var tvungen att kolla på grekiska kartan om jag varit på Samos eller inte
och det har jag inte.
Annars har jag besökt en hel del öar, framförallt i Kykladerna men jag såg att Samos tillhör Dodekanska örarna.
Jag älskar Grekland så jag kan tänka mig att Samos är lika underbar som andra öar.
/Maria
Var någonstans på Samos ska du bo? I Phytagorion?
#4 Jag ska bo i Votsalakia. Verkar vara ett litet lugnt ställe.
Härligt Flisan du ska till Samos Grekland. De är så skönt komma bort ett tag.
#6 Tycker jag med. Man behöver komma iväg ibland. 
Har aldrig varit där, men
Trevlig resa, flisan! Och kram tillbaka! 
#5 Det ligger mellan Pythagorion och Samos stad. Det finns ett fint litet bad i närheten som heter Silly Amos (med reservation för stavningen). Där fanns det en mysig liten taverna när jag var där för en massa år sen, nu finns det säkert fler. Utsikten när du närmar dig Samos stad är riktigt vacker. Du måste besöka Kokkari, där finns det restauranger som ligger alldeles vid vattnet.