tips på vad jag kan göra?
är de nån här som har tips på hur man får bort påsar under ögonen utan att behöva sminka?
jag ser rent förfrlig ut:P nu när jag har glasögoenen så syns de inte så mycket men håller på att skaffa linser å då syns dom jääääätte mycket..
så nån som vet vad jag kan göra åt dom?:-P
Köp kamomillte..lägg två påsar i lite hett vattentaur dem och lägg på ett fat i frysen en stund till de blivit kallasedan lägger du dem på ögonen i 20 minuter.
Trollhassel dränerar…10 droppar i lite vatten till frukost ,lunch och middag. Att dricka!!
I en liten burk kan du blanda grädde med torkade nässlor och citronsaft. Smörj under ögonen då och då och låt grädden absorberas.
Grädde med gurkmeja är väldigt bra men sedan måste du göra rent noga för den färgar av sig
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
oj vad mycket tips.. tack:D funkar dom då?:P
#1 Tack för alla tipsen 
Det blir att köpa hem Kamomillte. Det är lite dåligt med sömnen just nu och då kommer 'påsarna' snabbt 
Vänlighet och omtanke, gör livet roligare 
Visst funkar det,,prova. nässlor är bra mot inflammationer och citronen drar ihop oh grädden har jag för mej var också mot ibnflamation.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ingen hjälp härifrån::
Men du har fått några tips här läser jag…Hjälper inte det, så får du lära dig o leva med dessa påsar..
"Du sover ordentligt??
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag tänkte precis som chik.
Dåligt med sömn brukar ge påsar under ögonen eller mörkare ringar.
/Maria
Vet att du inte vill använda smink men jag vill ändå ge dig tips på en om du skulle vilja använda dig av en produkt. Hoppas OK!!! Denhär är super.

Kan inte påsar under ögonen vara ärftliga?
Oavsett hur mycket jag sover eller vilken kräm jag använt har jag alltid haft likadana påsar under ögonen som min pappa hade.
Fördelen med att bli äldre och få sämre syn, nu slipper jag se dem :)
Zabelle
jo jag sover dåligt de r därför jag fått dom:-/ men ja vet inte hur jag ska sova bättre.. vi har köp y bäddmadrass nu men får se om dehjälper.. sen har jag haft värk å yrsel å sånt som gjort att jag sover dåligt tyvärr..nackvärk å dålig kudde:S
#4 Grädde och citron har jag hemma, värre är det med torkade nässlor. Ibland vill man ha ogräset 
Vänlighet och omtanke, gör livet roligare 
Zabelle*** Det har jag inte sett att du har…
Det är kanske något som bara du ser??
Googlat o Det kan nog vara så.Genetiskt..
Bort med dem..Får man ta till Kniven
Lena.P är jag i verkliga livet.
#11 Inga knivar
, då får de vara kvar 
Kanske är det så att man ser skavankerna mest själv?
Zabelle
fick tips om en kräm från mary kay som tydligen ska hjlpa påsar uder ögonen.. nån som vet vad den heter?
Mary Kay har börjat testa sina produkter på djur, så jag undviker att köpa det. Men det kanske fungerar…
Zabelle
ahaa ajdå.. de är ju itne bra.. aldrig använt nåt av deras färut så vet inte.. använder inte smink å sånt.. men då kanske man ska undvika de