Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 419 ggr
JereMina
2

Eon, läs & häpna!!

Vi har haft många strömavbrott genom åren och det har fixats precis så att Eon inte behövt betala ut ersättning för avbrott.

Juldagen, Annandagen 2011 var det strömlöst och vi tänkte det blir inget ändå. Fick veta en summa av media men tänkte inte då.

Idag kom brev från Eon och JO det blev nästan det dubbla Förvånad har inte fattat det ännu men kanske om jag sover på det Tungan ute

Elen är dyr men då vi kör elverket vid längre avbrott så är det inte billigt det heller…och i Julas var min syster, hennes dotter och dotterdotter hos oss då. Gubben körde elverket dygnet runt för att vi skulle ha det gott och eldade i kaminen Skrattande

fotokrafs
1

Skönt att ni fick ersättning Glad
Och att ni inte behövde frysa under julen

Anders 50
1

Det bra att man får ersättning numera!  Jag har också fått av Eon. Även av Telia, de är extra generösa tycker jag.

Och visst är elverk bra att ha om man bor "illa till"

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
1

Elverk är Toppen.

Vi har inget.Men skulle villat ha.

Men vår panna går o elda i, självtryck o så har vi gasolkök så mat kan vi få. o vatten hämtar vi i brunnen..Så vi klara el avbrott bra…

O vi har fått till baka..

Så bra Jeremnia att ni fick en slant där..

Lena.P är jag i verkliga livet.

JereMina
0

Vi är nöjda men Telia har inte jag sett någon generositet hos Anders men bra att det finns de som får något av dem med!

stina63
0

Så skönt ni har fått ersättning, Något som jag tycker att de ska man haKyss

Symfoni
0

Ibland kan man få trevliga överaskningar, även från stora bolag. Grattis Glad

Vänlighet och omtanke, gör livet roligare Flört

[Sisa]
0

Grattis Jeremina..extra i kassan är alltid kul!   Glad

Anders 50
1

#4 Hos telia får man göra anmälan om kompensation själv på deras hemsida, men man får inget för de fem första dagarna. Sen stiger ersättningen ju längre avbrottet varar. Jag har fick 1200 kr i höstas och 1200 kr nu i våras.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

# 8  Bra att veta!  Gäller att ta tag i saken själv då!   Glad