Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 462 ggr
stina63
0

Kaffe för bilar

Vet ni att det finns en kaffetermos eller kaffemugg som man ansluter till bilens ciggaruttag som håller kaffet varmt?

Den har en termometer på sidan där man kan se hur vamt kaffet är, Där är en på och av knapp som visar om den är påslagen

www.thinkgeet.com

Spegel spegel på väggen där. Sej vem som sköntast på LK ärSkrattande?

Japp det finns också en spegel som kan visa ens meddelande från datorn. Eller visar hur länge man står vid spegeln spegalar sigSkrattande

Den kopplas upp till datorn och via den programera att spegeln visar meddelande till en som kommer upp på spegeln

www.suck.uk.com

Hittade detta i tidingen Allt om vetenskap. Där det stod lite om uppfinningar. Där stod även länkarna till hemsidorna som jag har skrivet in

zabelle
0

O Herrejisses vad de hittar på. "onödor" som vi inte visste att vi behövde Förvånad

Zabelle   

pius314
0

#1 precis det sa man ju om mobiltelefoner, paddor (läsplattor), mm för olika länge sen… :-)

• Tillräckligt bra är perfekt! -
stina63
0

Hehe ja spegel spegel på väggen där., sej vem som är klokast i världen är? Så fixar spegel de där står sen vem som är klokast.Skrattande

Fiinns många onödiga prylar som är roligta,, Flört

Anders 50
0

Det finns kaffebryggare som man kan ha i bilen oxå!

Och kylskåp..och värmeskåp..och ugn!

Det hade jag i skogsmaskinen när jag jobbade!  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

Häftigt Anders Skrattande

zabelle
0

Fick just veta att det finns kaffemuggar man ansluter till datorn så håller det sig varmt

Zabelle   

Symfoni
0

Kaffebryggare skaffade en bekant för att ha i lastbilen. Har fått intrycket av att bryggarn är det bästa inköpet någonsin Skrattande

#6 Kaffemugg för datorn skulle jag behöva Tungan ute som aldrig hinner dricka ur innan det kallnat.

Vänlighet och omtanke, gör livet roligare Flört

zabelle
0

Zabelle   

stina63
0

Där var häftiga saker zabelle. Jag har köpt nu ägget som växer upp en växt ur,

Kyss

zabelle
1

#9 Jag har ett ägg som spelar olika melodier. Vill man ha löskokt eller hårdkokt så gäller det att ha koll på vad det spelar för sång :)

http://www.coolstuff.se/Beep_Egg

Zabelle   

pius314
0

#10 ja me! (fast batteriet har tagit slut :-( ) Funkade jättebra

• Tillräckligt bra är perfekt! -
chik
0

Så mycket grejer.

O då tänker jag med en gång..

Miljön*****

Som man får höra med dessa höga bensin priser,Man skall inte köra bil.

Lena.P är jag i verkliga livet.

stina63
0

Nog finns det onödiga prylar som man inte behöver alls,SkrattandeMen ibland är det roligt att bara köpa onödiga prylar,

hehe ägg som spelar olika melodier beroende på om man vill ha löst eller hårdkokt ägg, Skrattande