Godmorgon tisdag 10 april
Godmorgon alla från ett Göteborg som hällregnar.
Jag ska strax åka till jobbet. Får skjuts av min man vilket underlättar både i tid och humör
/Maria
God Morgon Bumbleboo o ni alla.Bumbleboo, Låter bra att du får skjus av din man..Behöver du bara försöka räkna ut hur du skall ta dig hem torr skodd.
Ja här är det Regn med."Burr vad vått.Jag o mina hundar blir så trötta i detta väder…
Fast jag inser att vi behöver detta regn, för man ser ju hur grönt det blir ute.
Så Tjing i burken alla..

Lena.P är jag i verkliga livet.

God morgon Bumbleboo, chik och alla som kommer
Skönt att slippa vänta på kommunala färdmedel när det är busväder
#1 Ni får ta en liten tupplur du och hundarna chik.
Här regnar inte just nu men har gjort i natt och himlen är jämngrå.
Ha en riktigt fin dag allihopa.
God morgon
Då var den här långhelgen slut, dax för jobbet igen.
Ha det gott allihop!
Zabelle
Så nu var jag i Mölndal. Lite folk på jobbet för många är föräldralediga och vissa har semester.
Man glömmer att det är påsklov när man inga småbarn har längre.
Tur att jag har ryggsäck för det är svårt att manövrera både krycka och paraply
/Maria
Gomorron!
Blåsigt och grått och lätt regn. Tråkigt väder, men gräset grönskar.
Ska bli skönt att vara inne i växthusen idag, där är det varmt och gott!
Ha det bra idag alla! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon! Här är det mulet och kallt och regnat har det gjort under natten. Det är väl så att det behöver regna, jag tror att det är torrt ute.
Nu är det dags för jobbet, som jag har lyckats förtränga under påskhelgen
.
Idag skickar jag med en häftig bild på ett träd, ifrån "Utflyktstråden" igår. Träd är vackra!
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#6 Åh, ett riktigt trollträd. Jättevackert.
/Maria
Godmorgon LK
De är regnväder ute,, Rusk och regn men de behövs också i liten skala. Tror jag lägger mig igen en stund innan jag ska iväg. Ska jobba kväll
Ha en skön tisdag
God morgon alla!
Ingen ide att nämna vädret för här är det likadant!
Konstigt att fukten kan tränga sig in i huset men inte kylan, så idag fryser jag!
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon på Er!!!
Grått och regn, +2 grader. Aprilväder kallas väl detta för. Tror dammsugaren ska få åka fram idag, får se hur långt jag hinner städa innan det blir att sova igen vid 15.
Igår blev mitt beskymmer TV:en, frågan är om det är tv:en som är trasig eller om det är Comhem. Allt är blått blått blått. Pratat med comhem och ryckt i alla sladdar och gjort en omprogramering. Men inget hände. Visserligen är tv:en 6 år men den funkade klockrent i söndags. Får be brorsan och kolla, annars får det bli att byta tv. Läste lite igår om allt man ska fundera över kring tv- köp, känner att då får jag då vänta tills nästa vecka om jag ska ha tid att ta itu med det. Det är nog rätt bra att få träna att vara utan tv. Tur man har datorn.
En natt till sen ska denna långa dryga arbetsperiod sen i december vara över och bli lite normal, men allt beror på om alla står på benen och att vår nya vikarie klarar av att jobba själv nu. Men allt ska bli bättre nu, tror jag. 
Önskar Er alla en skön tisdag!!! 
Kram
Go Morgon/ Go förmiddag!

═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
Undrs vart min morrontråf tog bägr som jag skrev i morse? Hmm. Sitter i bilen just nu. Varit på jobbcoach plus ringt och haft dust med försäkringskassan. Suck blir så arg på dem
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God eftermiddag allesammans 
Regnet har öst ner under dagen, slutade regna för någon timme sedan. Inte så kallt i luften och riktigt skönt promenadväder.
Vänlighet och omtanke, gör livet roligare 
God eftermiddag…
Regnet knattrar mot balkongräcket
Vinden rister i fönstrena
En fiskmås flyger åt sydväst ovanför den stora björken
TV:n är avstängd
Ett upphällt juiceglas står på bordet
Myskläderna har åkt på
I kylskåpet "hägrar" 1 st. isterband, som jag ska äta när hungern sätter in
En bil hörs på gatan nedanför
Försöker hitta lust till någonting
…ingenting händer
Jag lägger mig en stund och blundar, så får vi se ;-)
Lägger upp en bild på en (ko)nstig (ko)ol ko som jag plåtade ute på Värmdö i helgen. Önskar alla en skön kväll ! Hälsn. /Hans
Har du ingen mer fin Blues du kan lägga in Hans?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.