Godmorgon Påskafton
Sover ni alla? Eller har ni annat roligt för er?
Här en några minusgrader och den lilla snön som kom igår ligger som en tunt puder så det kommer nog att försvinna under dagen.
Hoppas ni får en fin Påskafton alla
/Maria
God Morgon bumbleboo o ni alla..
Ja då var det vinter igen..Lite snö ute så det täcker..ja, ja .Det lyser upp. Dagen här går i vilans tecken..Här gör vi inget mer ansträngande än o sätta på TV
Så Fin Påskafton till er där ute..O ät nu inte för många ägg..

Lena.P är jag i verkliga livet.
God Morgon 
Här är solsken från klarblå himmel och 2-3 minusgrader. Marken är frostvit, men det ligger inget kvar av snön som föll igår morse. Vi får påskbesök både idag och imorgon, så jag gissar att tiden framför skärmen blir minimal.
Glad påsk till er alla 

God morgon alla.
Här har vi ungefär samma väder som hos Peter , men ingen snö kvar.
Inget besök här idag, ska äta påskmiddag hos äldste sonen och familjen
Ta det lugnt om ni behöver ut och köra så får vi alla en riktigt
GLAD PÅSK!!
Godmorgon allesammans.
Hemkommen efter en kort promenad. Soligt, men usch så kalla nordanvindar. Ett tunt vitt täcke på gräset och isigt på gatorna.
#4 Vilken vacker plats att ta en paus på.
Vänlighet och omtanke, gör livet roligare 
Go morrn,
Här är det iskallt. Gissar på 12 grader inomhus har vägrat lämna mitt fort av täcken här i sängen för att kolla. Bör upp nu dock och tända pannan så huset blir varmt igen. Brrr..
Idag blir det påskmiddag hos Farmor och Farfar.
Ha det bäst, kram!
God morgon!
Solen skiner från en molnfri himmel man blir så glad, det är sällan man ser en sådan numera. Inga gäster vad jag vet och inget planerat. I år följer vi den Svenska traditionen och äter lammstek med menta sås.
Härlig fortsättning på påsken!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#5 Ja det är mysigt :) Brukar gå/rida ner där med pållen (medryttarhäst) :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gräset knastrade under påskharens fötter i morse… Men det är soligt ich fint :-)
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Godmorgon, godmorgon! Sådär nu är frukosten avklarad! Solen skiner och ute är det kallt. Idag blir det lunch på stan och sen ska jag förbereda marinerad kyckling - imorgon kommer våra vuxna barn på påsklunch.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomiddag!
Här är det vinter! Snöat på morgonen och hör att det är många olyckor på vägarna.
Jag skulle åkt på besök idag, men vi sköt upp det till en dag i nästa vecka istället, inte kul att ge sig ut med sommardäck på bilen en sån här morgon.
Ha en fin påskafton!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God middag!
Tack för alla fina påskägg och hälsningar jag fått 
Vi hade hela familjen hemma igår så det var full rulle hela dagen och långt in på småtimmarna. Mycket mat kvar, varför lagar man alltid alldeles för mycket av allting? Men nu har vi rester i flera dagar och det är ju helt ok.
Här snöade det i fm men solen tittar fram lite försiktigt nu.
Ha en skön påskafton allihop!
Zabelle
Nä du bumbleboo, tuppen gal redan kvart över fem i morse, han var nog orolig för att vi äter upp alla äggen under helgen. Idag på påskafton den 7 april 2012 visar temperaturen på 2 plussgrader efter en kall natt (15 minus).
Nu tinar ingen snö så den får vi nog dras med till i slutet av månaden eller till omkring den 10 maj här uppe.
GOD FORTSÄTTNING PÅ DENNA GAL-HELG från tupparna i Luleå
Hej hopp alla!
Hört att jag var saknad (tack för blommorna chik!
).
Har glömt att logga in på iFokus här, förlåt
Ska bli bättre!
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Ja jag var riktigt orolig måste jag säga!
Bra Chik..det är ruter i dej!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gokväll vänner
Vet ni jag blev lite chockad idag, De snöade i malmö, Jösses vad chockad jag blev
Men nu i eftermiddag kom solen fram,
Ha en skön påskafton
Well, jag hade en liten period där jag inte riktigt orkade med iFokus kände jag, kände mig ganska stressad över lite allt möjligt, men nu är jag tillbaka och mår bättre 
Förgat håret har man också, så nu är jag steget närmare att li helt klar med min cosplay till UppCon~ 
Härligt att du är tillbaka KaiPon!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
#19 Man takar. Kul att vara tillbaka, och kul att mötas av att veta att folk har saknat en. 
Välkommen tillbaka KaiPon,.