Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 391 ggr
[Sisa]
0

Let´s Dance

börjar ikväll igen!  Tittar Du..du kanske t om tar en svängom själv ?

Vad är det egentligen som gör, att många av oss gillar att se kändisar tävla..att göra sånt, dom egentligen inte är bra på ?

Är Du bra på att dansa ?   Glad

WinterPrince
1

Jag älskar Let's Dance! Tittar främst på klänningarna jag! Sen tyckte jag dom hade fått med en del roliga personer i år.

Min dans, nja, den är väl ok. Har gått två kurser i Bugg, men blir gärna lite yvig i mina rörelser. Foxen försöker jag mest bara hänga med i.

På torsdag vankas Skärtorsdagsdans!

Fridaaaa
1

Jag ska se det för en gångs skull. Pelle Nyström är med. Han från "Bonde Söker Fru". Han kommer ursprungligen ifrån mina hemtrakter så måste man ju se ;)

Min dans = botten haha :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
1

Nej på båda frågorna. Jag har aldrig tittat och aldrig dansat Glad

aggeelin
1

Jag tycker om dans och tycker om att se andra lära sig och att höra om hur dansen ska gå till är intressant!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

AnnL
1

Tycker det är kul med letsdance. Älskar att dans själv. Både bugg vanlig dans. Om jag är duktig får väl dom jag dansar med avgöra. Men jag är nog inte så dålig. Dansar även linedance.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Sisa]
0

Lite tamt..men det blir kanske bättre ?   Obestämd

Maria
0

Samma som Peter igen.Skrattande

Har aldrig sett programmet och gillar inte att dansa.

/Maria

aggeelin
0

Det var ju flera som var riktigt bra!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Björnidet
0

Eftersom en del av dom aldrig har dansat eller dansat lite så tyckte jag att dom gjorde det bra.Visst kan man tycka att en del vad som att dansa med en byrå men i stort sett så godkänt.

För 20 år sedan slutade jag dansa efter bilolycka, före den var jag aktiv inom folkdansen och tillhörde att folkdanslag i Västerbotten, få saker är så roliga som att dansa. De danser och steg som vi ser på lets dance är ju inget som man utövar på ett dansgolv precis, detta är ju tävlingsdans med kliv stora som vad älgarna tar men snyggt är det.

Redan som 13 åring började man dansa med partner vilket gick sådär i början, flickorna behövde nästan stålhätta över tårna. Eftersom blev det bättre och vi gick på dans tre kvällar i veckan, kul hade vi det ska ni veta.Logdanserna tycker jag var bäst med lokala musiker som drog igång både gammalt och modernt.

Idag tycker jag dom står mest mitt på golvet och trycker, herregud det hinner dom väl gör efter dansen. Ja, jag vet att stilarna ändras och hur de dansar stegen också, tacka vet jag en riktig hambo, snoa  eller bugg där är det fart.

Cristine
0

Jag har ju varit dansös så jag är väldit kritisk fast jag inte vill, jag tycker intom att dömma andra men det blir så automatiskt att jag tittar på hållning och fötter, men bara i detta tävlingsprogram, inte om jag går ut och ser folk dansa. fast en kulsak kommer jag ihåg från Sydamerika och det var att i en park så fanns en dansplats Den var helt gjort av glas..allts en glasbur och man säg folket dansa där utifrån då.. men man hörde inte musiken..så det såg jätteroligt ut.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Tittade inte igår för barna var här. så det blev prat o skratt.

Men skall se det i repris..

Ett program som vi följer.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Missade programmet totalt!

Brukar ha lite koll på det, i början spelar jag in sista delen där de röstas ut, sen när det blir 3-4 par kvar ser jag mer. Men programmet spelas in och det snabbspolas mycket!  Glad

Dansar inte!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

De missade jag helt att det har börjat.

[Sisa]
0

Jag kollar mest för Tony Erwings skull!     Skrattande

Fridaaaa
0

Såg det. Tyckte Tony var lite väl hård menmen :) 
Var ganska bra ändå.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

zabelle
0

#12 Du kanske säger som min man….
Det är bara de som inte har råd att stå i baren, som dansar Flört

Zabelle   

Anders 50
0

#16 Klok man du har… Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!