Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 393 ggr
Cristine
0

Stolta

Vad är ni extra stolta över att ha gjort?

Jag är stolt over att ha förvandlat en ful tomt till en som många stannar upp och tittar på!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

flisan708
0

En sak som jag är stolt över är min examen när jag blev klar sjuksköterska. Det är i juni i år 7 år sedan. Jag uppfyllde en av mina drömmar och det är jag glad och stolt över.

Maria
0

Jag är mest stolt över att ha uppfostrat en snäll, fördomsfri och självständig sonKyss

/Maria

WinterPrince
0

Jag är stolt över min utlandsvistelse. Att jag åkte helt själv till ett ställe där jag inte hade någon svensk att prata med.

Också stolt över mina 3år på universitetet med fastanställning som slutresultat.

Loveradio
0

Jag är stolt över att ha uppfostrat min hund alldeles själv. Från 8 veckor till snart 1 år. Min första hund och en ras som kräver en del. Har inte varit helt lätt men har kämpat på.

Sen är jag stolt över att ha tagit upp studierna igen sen jag hoppade av gymnasiet.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[Sisa]
0

Naturligtvis är jag mest stolt över mina barn!   Kyss men också över mitt jobb, min kära sambo och huset vi bor i!     Dessutom är jag stolt över att kunna köra lastmaskin och skoter Skrattande

zabelle
1

Jag är stolt över den jag blivit med de förutsättningar jag haft.
Självklart mycket stolt över min grabb också <3

Zabelle   

stina63
0

Jag är stolt över mej själva, Jag har kommet så långt fått de som jag har haft som mål i mitt liv.

examynia
0

jag är stolt över att jag äntligen vågat sätta min fot på ett gym.. ett litet gym men 'ndå.. min pojkvän är med men de är jobbigt varje gång man ska dit men känns bättre å bättre varje gång man är där.. bara man tar sig i kragen å följer med..men de är jag stolt överiaf