Tatuerad
Om Du skulle tatuera Dej..
En del av er härinne kanske aldrig skulle göra det, men låtsas att du skulle..
Vad skulle Du tatuera då ? 
Jag vill ha en till tatuering. En dalahäst eller en kurbits skulle det bli då :)
jag har redan 9 st varav många av dom är små men nu får de räcka ett tag framöver.. men sen när jag vl får barn så ska jag tatuera nåt på skuldran som symboliserar mig å mitt/mina barn=)
Jag vill ha tatuering men vågar inte pga att jag är väldig nålrädd :/
Men vill ha en varg som ylar :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
har redan börjat göra "smått" här o där, ångrar det. nu vet jag inte hur jag ska sätta ihop allt …
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
Jag skulle aldrig tatuera mig men om….så skulle jag vilja ha något väldigt personligt som ingen annan har…men jag vet inte vad?
Min man har flera tatueringar och även min son. Alla män i min och min man släkt är tatuerade vad jag kan dra mig till minnes.
/Maria
Jag har mitt stjärntecken (vågen) på ena skuldran och vill göra Aum-symbolen på ena vristen. Aum-symbolen ser ut så här:

Jag har väldigt svårt att ens låtsas att jag skulle tatuera mig, men det skulle väl bli något pyttelitet, kanske en gecko eller nåt sånt.
Jag tillhör flera av högriskgrupperna medicinskt, så tatueringar och annat som folk gör med sina kroppar, är helt uteslutet för min del, men jag skulle ändå aldrig välja att göra något i den vägen.
Min fru har en liten ros på skuldran som hon gjorde för 25 år sedan. Min pappa tatuerade sig som ung, stora grejer på över- och underarmar. De ser rätt groteska ut nu när han blivit äldre. Jag tror inte många tänker på sånt när de tatuerar sig som unga.
Nästa tatuering blir en text.
"Beat it"
Har även en drake som jag ska göra i framtiden när man har lite mer pengar :)
Jag, är den enda som har en tattoo i min släkt. Ganska coolt att vara utan..
Meen, jag skaffade en minnesttatuering då min älskade pappa dog, Jag ritade den själv. Det är en slingrande (som en orm, men ändå ej) med, ett band med "tjocka" streckgubbar- Ni vet, som när man veckar ett papper som ett dragspel, och klipper ut figurer, och drar ut.
Min pappa hade ett band av sådana på en del tavlor han målade hehe..
Den, slingrar på underarmen fram till handleden. typ 30 cm. Jag är jättenöjd! Många gillar denna, men tror att den är fylld med runor.
Jag tänker fullfölja armandet med, en ring på långfingret (samma arm)
huga vad jag skrev mycket..sorry
# 8 # 9 Så fint..
En liten blomma på örsnibben.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tatuering!! Skulle jag aldrig göra..
Men nu skall jag göra en i fantasin o då skulle jag nog villat ha en på bröstet o då skulle det vara…
Ett varg huvud…
Himla tur att detta är bara fantasi..Fins många fina bilder o pryda sin kropp med..
Men det gäller inte mig..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ingen tatuering….är vacker som jag är! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag har velat tatuera mig länge men då jag är så ambivalent så har det ännu inte blivit av. Men har lite idéer; ett frågetecken, lilla my (som mitt andranamn härstammar från), trollskog, en liten grön figur (från en animefilm) som skall springa med en stor utblommad maskros så att det flyger vita tussar från den, diverse olika positiva budskap, ett öga på vardera fot… jaaa, finns en hel massa. Får se om man kommer till skott någon gång.
En fågel fenix skulle det nog bli här. Kanske nån fjäril också.
Men mest taggad för en fenix, då den, lixom jag, reser sig ur askan gång på gång.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Har redan flera stycken och har flera idéer till fler. Har en tiger och en snöleopard på ryggen och vill fylla ut med två drakar så att hela ryggen blir täckt. Sen har jag massa små funderingar som flyter omkring men som inte riktigt landat nånstans än. Saknar pengarna som krävs och just nu även viljan att uthärda smärtan som det innebär så det dröjer innan det blir något mer gjort.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Har redan en på armen.
Nästa blir nog en texttatuering på andra armen med texten som jag har i min signatur. "I am the master of my fate, I am the captain of my soul". Det är sista raderna ur diken "Invictus" av William Ernest Henley.
Funderar också på att skaffa "Det är ni som e dom konstiga, det är jag som e normal." Som är en textrad ur Thåströms låt "från himlen sänt" och namnet på en av hans album. Han är min stora idol och jag gillar verkligen citatet ;)
Vill också ha min hunds tassavtryck eller ett porträtt på honom.
Vill ha flera tatueringar så jag har en massa idéer på lager. Det svåra är bara att bestämma sig för placering.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Jag har en tatuering, en minnestatuering med två Fjärilar som jag gjorde efter mamma dog som sitter på min höft. Den är jag väldigt glad och stolt över.
Jag skulle kunna tänka mig att göra en till men jag vet inte vad, kanske en dalahäst i svartvitt. Var den skulle sitta vet jag inte men inte allt för synlig.
Kanske ska man ta och tatuera in en stor gädda på gäddhänget man har, eller kanske får ;))
Skulle vara skojsigt *fniss
P.S Jag tycker att ni alla har fina tattos, och roliga ideér
jag har redan en massa överallt på kroppen. så jag bygger på när jag får lust istället för nya