Romantisk utflykt!
Våren är här med kärleken i hälarna!
Nu behöver jag er hjälp att planera en riktigt romantiskt utflykt, gärna något som går att utföra under en dag och inte kostar allt för mycket.
Bara att mosa på med förslag!
Tack på förhand!
Kanske åka till en nöjespark och åka lite turen :D som t.ex kärlekstunnels om den finns just där :3 man brukar komma varandra så nära när man åker "karuseller" tsm tkr jag :3 eller kanske ta en piknik på stranden? det är ju också mysigt ;)
You can't make a rainbow without a little rain
Överraskningar ! Planera en dag där partnern inte vet vad som skall hända, förens det händer, en 3-4 aktiviteter, sådär Jag gjorde så en gång i Sthlm. Vart lyckat. Började med en vandring på söders höjder, sen en guidad tur på operan, kyrkokörmusik på eftermiddan och sen en tv-inspelning på kvällen.
Fotade allt och gjorde ett bildspel efteråt
vore jag dig skulle jag satsat på en lite finare pizzeria och bio nu, och ta en riktig utflykt till sommaren.
en cykeltur ut på landet/närmsta skogsområde, och ha med filt, picknickkorg med en massa gott 
Bra förslag! Kanske en blandning av alla
Skulle gärna vilja göra någonting lite "ovanligare" än t.ex bio.
Bor i Örebro, om det hjälper idéerna. Gillar #2 idéer om att plaera flera saker som partnern inte vet om! Nu gäller bara vad..hm….
vilka intressen har nI
Var rädda om varandra
Sålänge vi gör det tillsammans funkar det mesta :)