Godmorgon tisdag 20 mars
Ingen morgontråd?
Jag önskar alla en god tisdag idag.
/Maria
Godmorgon Humlan och alla andra!
Ha en bra tisdag!
Zabelle
min födelseda idag
alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år
#2 Oj då, grattis til dig
/Maria
TACK
alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år
Godmorgon! Det ser vått ut, därute. Gårdagens arbetsdag blev tuff, som att starta från 0 till hundra på tre sekunder. Idag hoppas jag på en mer vanlig dag på jobbet.
#2 Grattis!
Nu ska jag skotta ner resten av gröten och sen skutta iväg till jobbet.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon på Er!!!
Äntligen ledig några dagar, ända tills söndag. Längsta ledigheten sen julstängningen på jobbet. Har inte planerat så mycket denna vecka, målet är bara att göra saker jag mår bra av och njuta. Visst finns det måsten som tvätta bilen, tvätta, men de kan vara rätt roliga med ibland.
Önskar Er alla en skön tisdag!!!
Kram till ER alla!!!!
Grattis Saga97 på din födelsedag!!!
Bumbleboo o ni alla. Fin Tisdag till er.
O Vårdagjämning är det ju med..
Regn här i Älvsered…
Anders!!Han är ju så vacker..Hunden alltså..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Haaaa ha ha ha ha du är rolig Chik!
Stolt och reslig hund men det är väl Anders också!
God morgon alla, vilken härlig dag det är med blå himmel utan en massa mörka moln, det gör en glad, nu önskar jag att jag haft batteriet till min hjuling men det är hos sonen. Ha en härlig och molnfri dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon 
Här är nollgradigt och det snöar, igen.
Godmorgon!
Tittar in en snabbis för att önska Er en fin dag, innan jag åker till jobbet! 
God förmiddag 
Nu har jag varit på banken och både spärrat och makulerat mitt kort, samt reklamerat betalningen som gjorts utan min vetskap.
Någon har kapat mitt kortnummer och gjort en betalning till Mötesplatsen som finns i reklambannern här till höger. Som tur var hade jag nästan inga pengar kvar på kontot, så det begränsade det hela till 400 kr.
Jag har också kontaktat Mötesplatsen och de har betalat tillbaka pengarna och också varnat mig för att mitt kort blivit kapat med uppmaningen att spärra kortet. Köpet var gjort via telefon och därför är jag helt 100% säker på att det måste vara en kapning, för jag handlar aldrig via telefon och definitivt inte på ett sånt ställe.
Hej hopp!
'Pixiu' hälsar också.
Sitter och (försöker) jobba lite på en uppgift, då nästa lektion börjar först 14.15. x.x
Oh well, har min iPod i alla fall, det är alltid nånting~ <3
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
#14 Usch, vad obehagligt
/Maria

God middag!
Grattis Saga!
#14 Obehagligt och jobbigt Anders.
Vilka typer som inte kan fixa pengar på ärligt sätt, inte sno åt sig andra människors
Ha det gott resten av dagen alla
GOd morron på er!
Varit hos jobbcoach idag med, hoppas att detta kommer hjälpa mig något.
Trist väder.
Får hem en till kanin förhoppningsvis på torsdag ;)
#14 Usch då!
Hände mamma, någon beställde massa varor i mammas namn för massa pengar och skickat in medlemskap på olika sajter, t.ex porrsajter.
Mamma polisanmälde det såklart.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#14 Känner med dig Peter, jobbigt…
TV-kväll ikväll skönt! Önskar er alla en skön kväll ! Hälsn. /Hans
God dagens.
Har haft fullt upp hela dagen, därav det sena inlägget.
Ha en jättefin fortsättning på dagen.
#14 Fy så jobbigt! Även om det inte är så mycket pengar så ställer det till en massa besvär ju!
Men hur tror du att denne kommit över ditt kortnummer? Har du lämnat över kortet vid nån betalning nån gån?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#21 Jag vet inte hur det har gått till. Jag brukar inte använda kortet på annat sätt än att jag håller i det själv, så jag förstår inte hur någon har fått fatt i mitt kortnummer.
#23 tyvärr kan de som jobbar i butik/restaurang tanka av de uppgifterna på vissa äldre kortläsare… Och om man lämnar över kortet kan de ju se ccv-koden (om man inte skrapat bort den) Trist! Jag "blev av med" 40.000 en gång. Med mera tyckte jag skulle betala som vanligt så skulle jag få tillbaks senare… Eh, visst jag tömmer madrassen och burken med växel :-S Men det ordnade sig till slut! God kväll förresten har inte hunnit in förrän nu Och grattis saga97
- Tillräckligt bra är perfekt! -