Japp, det gör jag.
Min bror fick en stroke som han tack och lov repade sig bra ifrån men HUUU vad hemskt det var när vi körde honom till akuten.
Två dagar senare så vaknade jag av att jag hade ont i magen på natten
Jag hade opererat min hjärntumör 27 januari och var ganska risig. Kolik trodde jag först men fick åka till akuten på morgonen. Det blev ny operation av blindtarmen
Så jag låg på sjukhus för ett år sedan denna tiden tillsammans med min bror.
/Maria
Ja det minns jag. Men jag kan inte skriva om det här…
Jaa, det minns jag. Säger som Morris "Känns privat"
Får tankar som "Vad snabbt tiden går och vad mycket som ändå händer på ett år"
Jag kommer inte ihåg! Kanske det måste ha hänt nåt speciellt, om man ska minnas ? 
Annars skyller jag på åldern! 
Från idag? Inte en aning ;)
Men vi hade snö! Det har vi inte nu som tur är ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Första måndagen i vecka 12 har jag gjort samma arbetsuppgifter ett tag. Som idag. Det är som att gå från 0 till hundra på en dag! Alltså ledig och avkopplad och sen en arbetsdag där jag varit i farten hela dagen (nio timmar) förutom att jag hann slänga i mig lunchen på 20 minuter.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
# 6 Vad Du kommer ihåg! 
nä inte en susning, vet ju vad som var på gång i livet, men exakt det här datumet? Nope!
ser sällan tillbaka på sånt som har varit.
- Tillräckligt bra är perfekt! -
#7 Jo, men det beror på att jag brukar vara ledig vecka 11 och att detta är det första jag gör sen efteråt. Ibland har jag bra minne och ofta inte, jag vet inte vad jag gjorde imorgon för ett år sen
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Vad jag gjorde för ett år sedan just nu minns jag precis efter en titt i almanackan! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag hälsade en man välkommen till vårt andra hus, han hyr ett rum hos oss