Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: hälsa-och-harmoni
Läst 453 ggr
Morris.
1

Bästa stunden på dagen?

När är din bästa stund på dagen? Eller något speciellt tillfälle i veckan som brukar återkomma som du ser fram emot?

Min är promenaden i skogen. Är det höst så tar jag en påse i fickan ifall jag skulle stöta på svamp på rundan. Ibland händer det att jag packar ryggsäcken med massäck och engångsgrill och stannar vid en rastplats och grillar lite fisk, korv, kött, grönsaker, svamp eller vad som bjuds på.

Kameran följer med ibland när vädret och årstiden bjuder på inbjudande motiv.

Wand
0

Hmm, jag vet inte, det är så många! 

Jag älskar sista lektionen i skolan - Då är man nöjd över dagen och sitt arbete och jag får ändå vara där jag trivs, och veta att jag snart får vila hjärnan. Så 14:00-15:10 på vardagar kanske… Flört

Annars gillar jag mina skogspromenader med min hund Gaia. Att släppa henne nere vid sjön, traska runt i skogen och filosofera samtidigt som hon är lycklig och fri runtom mig. Det är också en härlig stund. Kyss

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

mie65
0

Lördagsmorgnar.. Härliga promenader i skog och natur eller sköna fisketurer.

Morris.
0

1. Ja, tänk om man hade en hund att ta med sig på promenaden! :P

2. Fisketurer, där sa du nåt ^^, men det är förstås när det är varmare i luften.  :)

Cristine
0

När jag kan ta min älskade 4 hjuling och åka ner till havet eller på någon skogsstig, då är jag lycklig.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Morris.
0

4. Det lät härligt! ^^ Så det förstår jag!

zabelle
0

Morgonpromenaden längst med havet med hunden, det är nog den bästa stunden på dagen. Då laddar jag energi. Har ofta med min lilla termosmugg med kaffe och sitter och njuter en stund även om det är kallt ute.

Zabelle   

penke
0

..är det tid för svamp,tar jag med en korg när jag hämtar.. Tungan ute
jag samlar ju på *ögonblick* så jag har många stunder ..

för att nämna en nu..den där mellan sömn o vakenhet
och vakenhet o sömn
när man varken drömmer eller är riktigt vaken,det är både ock
jag vet inte vilken ..värld jag är i .. 

,  penke

[Chakra]
0

Den tidiga morgonen en ledig dag då jag inte har så mycket inplanerat.

Fridaaaa
0

Kvällen tror jag. Helst på helgen så att jag att jag inte måste upp tidigt nästa dag ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maja2
0

Åhh….  jag har så många bästa stunder varje dag (så länge jag inte är i ett skov med Meniéren vill säga)    Promenader och träning med hundarna förgyller alla veckans dagar, samt egen träning, som spinning, core, zumba och boxercise … Jag ser faktiskt fram emot varenda dag

[Sisa]
0

Den tidiga morgonen..då allt är tyst och stilla!     Kyss

WinterPrince
1

Bästa tiden på dagen är när jag sent om sider dimper ner i soffan efter en fullspäckad dag. Då känner jag mig så nöjd med allt jag har åstadkommit och kan med gott samvete ta det lugnt i soffan en stund innan jag kryper till sängs.

examynia
0

de måste nog vara när min älskling kommer hem då man saknat honom:P

om inte de räknas så är de nog den där ridturen i skogen med de fina vädret…=) de ser man alltid fram emot.. att bara vara =)