Vår hos Dej ?
Hur ser det ut i Din trädgård just nu..snö, slask, blött eller torrt ? Något som grönskar eller blommar ?
Har Du jobbat nåt i trädgården ännu..vad har Du gjort ?
Har Du några projekt på gång och vilken är Din största förhoppning i trädgården detta år ? 
O2 vår trädgård ser då ut…Oj!!
Men luften känns våraktie så vi är nog där.
Har inte tagit tag i vår arbetet utan det sparar jag..Är ju ingen trädgårds Nisse
Lena.P är jag i verkliga livet.
Här är det typ vår, fast det är ju mycket grått i trädgården än…
såg idag att första irisen blommar… HURRA!
Min största förhoppning är att gräsmattan som vi sådde i höstas kommer bli fin och att hunden inte gräver stora hål i den i år! (får gömma benen så han inte får impulsen)
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Åh, önskar så att jag hade en trädgård att påta i. Fast det är väl ganska mycket att göra nu till våren kan jag tänka mig.
Skall nog ta mig till mina kära föräldrar och hjälpa mor i hennes trädgård framöver. Så jag återkommer.
Här är det vår!:=D Dock lerigt på ena sidan av tomten men börjar torka upp =D
Snödropparna blommar, och påskliljorna har börjat växa upp som varje år vid ena husväggen :=D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Är ju heller ingen trädgårdsnisse" Mest, beroende på att jag blir som folkskygg..ja, att grannarna glor och ev kommenterar. Ja, helsjukt iom att jag oftast inte bryr mig så mycket vad folk tycker.
Blött och lite snö kvar. Mycket sol, men blåser svinkallt. Såg dock tussilagoknoppar här om dagen :))
Jooo, jag har sått frön (Chili) som står i fönstret, för att sedan få vara substitut för blommor heheh
Är trädgårdsnisse!
Men har inte gjort mer än krattat ihop alla nedblåsta torrkvistar från träden.
Än är det långt tills det går att göra nåt i trädgårdslanden, det måste torka upp först.
Ska iväg och köpa sättpotatis i morgon som ska förgros så att de kan sättas när jorden reder sig.
Jag sår inga frön inne utan sår allt direkt.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Här i Västerås så finns det ingen snö sen ett tag (bortsett från snöhögar efter plogbilar).
Så våren på G kan man väl säga.
Snart dags att ge sig ut med kameran och fånga lite fina bilder på vårblommor 
Våren har kommet långt här i Malmö., Har inte nya foto ännu men i morgon antar jag att jag ska till stugan, Då fotar jag igen,
Härligt stina. Ta många fina bilder 
Ja de ska jag göra woozy,,
Nämen frida Jösses då, snacka om vårtecken, Finns väl inte bättre vårtecken än nyfödda djur,
#11 Håller med dig! Nog ett av dem mest härliga ting på våren så är det alla nyfödda djurbebisar :)
Så söt lammet är.. men vad blev det 
#13 För kön? Har för mig att det var en liten bagge :)
Dem har 12 lamm till ;) Och fler på väg:P
Hehe Ja så det blev en Bagge, Ni döper dom kanske inte, kanske för många att döpa Ge namn till
#15 Nej dem döper inte alla :) Dem får sina siffror i öronmärkningen. Vissa stannar, vissa åker till slakt :)
Okej Där ser man. Jag hade nog döpt alla hehe
#17 Hehe jag med ;) Fast inte lätt att komma på namn till alla lammen som kommer att bli! :) Kommer ännu flera snart :)
.Snö, slask, blött och torrt och något som grönskar i rabatten.
Frön sätter jag ute och inne.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Man kan ha två namn Snäckan och Gubben
Idag har det varit riktigt vårväder, sol och varmt. 10+grader
Syrenerna börjar få blad, violerna börjar sticka upp, krokusarna blommar, tulpaner och påskliljor är på gång.
Jag har räfsat upp pinnar och löv från rabatterna och sen suttit i solen och njutit. 
Planterat frö innomhus. Tomat, chilli och ringblommor. Det brukar bli bättre om man förgror dem i god tid.
Zabelle
#22 Visst är det härligt!! 
Förstår att du njuter av din stuga nu när värmen börjar komma 
Zabelle
Ja snart i april då flyttar jag igen De blir till stugan pågarna och jag,
#20 Fungerar det med! hihi ;)
Så fina och söta bilder..
man blir glad och känner att våren är på väg! 
Här är blött och lite grått ännu, men med lite mer värme kommer det nog att hända saker fort. Tulpanerna tittar upp lite och fåglarna vid fågelhuset har minskat i antal..snart är det vår! 
# 27 Tack Frida..alltid lika roligt då Du visar bilder på alla olika djur!
..inte gör det nåt om dom är skitiga! 
#28 Roligt att höra :)
Som en sa som en kompis lånade hund av på skolan: en skitig hund är en lycklig hund hehe :)
# 29 Så tror jag med! 
Fina bilder Frida,,
Stina, jag älskar rabarber.
Hojta till sen så får du besök 
Ska jag göra woozy

Härliga bilder!