God morgon 13/3
Ännu en strålande dag. Keep well!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
God morgon Pius och alla som kommer in efterhand.
Dax att ta itu med dagens arbetshögar.
Ha en bra dag allihop!
Zabelle
Pius, zabelle o alla en fin dag till er..
Solen har varit framme men nu mulnar det på..
Ja uppe håll har vi o det är bra…
Så tjing nu alla…

Lena.P är jag i verkliga livet.
Hoppas på varm dag med.
Mår pyton idag :( Influensa på gång?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God Morgon 
Här är soligt och 8 plusgrader, men det blåser halv storm och vinden är inte direkt varm och behaglig.
God morgon här är också plusgrader och sol men det stormar och jag kan höra takplåten på baksidan slå så den är tydligen lös.
Ha en solig och fin dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon på er
Städedag här hemma för mej, får städa bort damm och hårtussarna. Jag har en ledig dag så den är inte svår att fylla.

Ha en skön tisdag
God morgon.
Ingen svenska idag. Darn. Har käkat frukost här på skolan, det blev en macka med chillibröd. Vilket jag känner inte var det bästa för piercingen XD Men det är så himla gott att jag inte kunde motstå det.
Aja, nu ska jag gå och skälja piercingen lite.
Trevlig dag~! 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
#8 Chilin är jättebra för din piersing för den håller ren från bakterier och gör att det läker mycket fortare.
Klart det svider lite
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#9 okej men då vet jag det. Men som sagt, det sved lite haha. Och då piercingen redan kliar då den håller på att läka så hjälpte det inte precis haha.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

God förmiddag!
Nu har solen orkat fram ordentligt, blåser en del men plusgrader.
#4 Så fina dom är vovvarna, väntar dom på att få nå't gott kanske?
Ha en go' dag allihopa!
#9-10 Chili är inte alls bra för nytagna piercingar. Man ska undvika stark mat då det kan irritera piercingen.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
God eftermiddag
Blåsigt som sagt och kallt men sol. "Värdsamycke" på jobbet, men jag intalar mig själv att det är lugnt, och i och med att jag är väldigt lättlurad så går jag ju på det ;-) Kopplar av efter jobbet med TV o iFokus. Nu ska jag till o göra lite god middag, pannkaka o burkköttsoppa el. ska jag bara ta det ena? Ähh..jag tar nog bara pannkaka :) fastän det bara e tisdag…
Ha en skön kväll ! Hälsn. /Hans
God kväll!
En soligt härlig dag. Har varit på långpromenad i skogen sen har jag varit i trädgården hela dagen. Räfsat alla rabatter, och förberett mitt grönsaksland. 
En fortsatt fin måndag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#15 Intressant ! Faschinerande ! Synd att det är så mycket stadsljus där jag bor och avsaknaden av ett stjärnteleskop är stor…
#16 En kikare eller ett hobbyteleskop funkar bara att se en i taget i än så länge eftersom de ligger långt isär, men om några dagar passerar de varandras banor och då kan man se dem båda i hög förstoring.
Den här bilden är tagen med ett 300 mm objektiv, så förstoringen är ganska liten.
Go kväll! Wow Peter 
Där ser man så fint och spännande!
Beundrade också planeterna igårkväll. Fast utan kikare. Funkade för mig, tur jag bor lite lagom lantligt. Inte så mycket ljus-utsläpp :-)
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Mera planeter. Tagna av grannen så jag länkar till hans blogg
http://callerockback.blogspot.com/2012/03/planeterna-jupiter-och-venus-sags-over.html?spref=fb
Zabelle