Mobil.......
Tyckte det var kul att se hur er första mobil såg ut, så nu är jag nyfiken på vad Ni har för mobil nu.
Är du nöjd? Hur ofta byter du mobiltelefon?
Jag har en HTC Sensation XE nu, haft sen i höstas. Är jättenöjd med den, den har nästan allt man kan begära. Kan varmt rekommendera denna. Så här ser den ut, se nedan. Mobil brukar jag byta då det är dax att förlänga abonnemanget, det blir två år. Denna gång bytte jag dock efter ca 1 år för jag tyckte verkligen inte om min gamla, det blev helt fel.

#2 Jag hade också en sådan fast inte med utdragbart tangentbord. Den var inte alls kul. Stendog efter 5 månader och var in två månader på reparation. Sen dess har jag avskytt den.
#4 jag övertog den efter maken. Han klarade inte av pekskärmen, han kunde inte svara i den.
Det enda jag är nöjd med är tangentbordet, lätt att skicka sms.
Zabelle
Har du kollat på eBay, där finns mycket gott.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
#6 Nä det har jag inte ens tänkt på 
Tack för tipset!
Zabelle
Jag har köpt de mest udda prylarna där.
Bland annat nyrenoverade Nokia 3310 till hugade polare.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Har just nu en X10 mini, fast utan tangentbord. Trodde det var en annan modell som har det.
Min första var en banangul Ericsson med lucka och liten antenn :P
jag har en sånhär..
samsung galaxy gio.. vet inte hur jag känner för den.. den funkar bra men ibland så får den fläppet å bara slänger fram en sökruta eller så fastnar den typ å går itne gå ifrån där man är.. därför tycker jag de är vansinne att även backknappen å menyknappen är i touch.. då komme rman ingenstans om touchfunktionen låst sig.. men annars är jag helnöjd.. kan ju ha worfeud på haha:P
Har en iPhone 3gs. Väntar tålmodigt på att 5an ska komma som förmodligen släpps nån gång i sommar.
Är hur nöjd som helst med iPhone! Kommer nog alltid äga en iPhone då det inte finns någon bättre mobil enligt mig med sin användarvänlighet, mängder med applikationer och suveräna musik och videospelare. Inga krånliga menyer som de sk. "iphonedödarna" har.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Jag har en Samsung Galaxy mini och är jättenöjd.
/Maria
Har en sony ericsson Vivaz, bara varit problem med den. Kommer definitivt byta när jag kan förlänga mitt abonemang igen…
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#14 Ja något liknande :) Tror min var äldre än den där.
#16 Ja där har vi den ju :)