God morgon den 11 mars
Nästan i mitten av månaden redan, jag har för mej att det ska bli varmt idag överallt men mest söderut med 15 grader.Då har våren verkligen kommit till er!
Ha en härlig söndag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine och alla som kommer in.
Här är det nollgradigt och ser ut att bli en solig dag.
Inga speciella planer idag.
/Maria
Godmorgon Cristine, bumbleboo och restenm av gänget :)
Här i trollhättan är det just nu 1 grad och mulet än så länge men det sägs att det skall komma lite sol och värme under dagen.
Mig kvittar det nog då jag tänkt att försöka göra diverse sysslor här i hemmet; diska, dammsuga, skruva upp hyllor, "fusk-tvätta" fönstrena och greja med mina stackars växter som inte fått så mycket kärlek det senaste. Men får väl se hur mycket det blir utav det, he he ;)
Ha en härlig söndag allesammans!
Gomorron!
-3 här också och strålande sol!
Tror jag ska buda till våffelkalas i eftermiddag! 
Ha en fin söndag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jisses vad finns i korgen, jag ser en enda härva..hur många är de?
#Det är väl bara en. Eller? :)
#6 Haha bara en lurvig Papillon
Min pojkväns lillasysters "odjur" som vi passar 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon på ER!!!
Ingen sol idag och minus 3 grader, vill ha sol och plus grader.
För min del blir det fortsatt hemma plock, blev inte mycket igår sen träna i em.
Önskar Er alla en skön söndag!!!

God morgon!
Vackert solsken och plusgrader, blåser fortfarande en del men det känns "vårigt" i luften
Söndag men ingen vilodag, den hade jag igår så städning står på programmet.
Ha det gott alla där ute!
Godmorgon igen,
Undrar vilken morgon tråd har jag skrivet i idag? Har för mig jag skrev här inne, Jösse börjar jag bli så gammal igen hehe
En jobbedag till, Jobbar kväll så jag ska in i duschen nu
Ha en skön vårdags söndag idag,

God morgon.
Läppen gör ont som attan idag, då jag råkade slå till den i natt
Ska ta och suga på en isbit snart tror jag. Hoppas det hjälper.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
#8 Å,h är det en hund, jag trodde det var dina marsvin, jag tyckte det fanns så många ben ha ha..säger en gammal blind höna
Jag har inte kunnat köpa nya glasögon än! 
God eftermiddag!
Gått en sakterlig långpromenad med Silver under förmiddagen i solskenet. Vila som gäller under resten av dagen.
En skön söndag på er. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God eftermiddag 
Här är fint väder ute med 6 plusgrader och solsken, men vi är dåliga så det går inte att utnyttja. Gårdagens lunch på Sibylla som vi var så glada över, visade sig bli ett helvete. Både jag och min fru kände oss uppsvullna efteråt och frugan blev dålig när vi kom hem, hon trodde att hon åkt på Ludvigs influensa.
Efter middagen mådde jag lite tjyvis också, magen kändes uppblåst, men jag åt lite av citronkycklingen med ris och senare en liten skål fruktsallad. När det var dags att gå och lägga sig var jag riktigt dålig och jag kräktes upp allt jag ätit under dagen - över ett kilo, samtidigt som jag fick hejdlöst utsläpp i andra änden.
Frugan blev lite bättre under natten, men jag var upp och tömde flera gånger. Som grädde på moset kissade Lovisa på sig i natt för att hon ätit hur mycket fruktsallad som helst. Nu är frugan asdålig igen, hon har fått i sig en kopp te under hela dagen. Jag har lyckats få ner två smörgåsar, men nu mår jag skit och vi halvligger båda två vid TVn med mössa och tjocka tröjor på.
Vår gissning är nu att vi blev matförgiftade på Sibylla. Barnen är inte påverkade alls, så det måste ha varit potatismoset som vi båda åt men inte barnen. Om det är så kan ju vi inte vara de enda som blivit sjuka, så det lär väl stå i tidningen imorgon eller på tisdag.
peter54: Stackars er :( Hoppas ni kryar på er och att det fina vädret håller i sig så att ni får chans att njuta av det!
#15 Men Jisses, vad ni har haft en eländig helg. Hoppas ni kryar på er snart.
/Maria
#13 Haha ja det är en hund ;) Som vi passar just nu :P
#15 Usch låter inget vidare!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Rapport kl. 13.00
Pic-nic, Grisslehamn ! (Norrland)
Temp: + 3 grader
Moln: Molnigt med vissa sprickor där solen tränger igenom
Istjocklek: Minst 10 cm
Långfärdsskridskoåkare: 1 st.
Turister: 0 st.
Ålandsbåt i kaj: 0 st.
Kaffekopp innehållandes kaffe 1 st.
Pumpamuffins med valnötter som inmundigades: 1 st.
…slut på rapporten.
Go kväll. Idag har vi haft fullt upp sen kl 07… Nu är jag den sista vaken i huset. Tre omgångar gäster, det är baske mig personligt rekord :-) Hoppas alla haft en härlig dag (utom peter, som jag hoppas kommit på rätt kant med sin mage och iaf haft en ok dag, för härlig är nog svårt att nå med de förutsättningarna)
- Tillräckligt bra är perfekt! -