Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 489 ggr
pius314
1

god morgon 10/3

snart har halva mars gått… här är det gråkallt och urrit idag men den mesta snön har smält i alla fall :-)

ha en bra dag i er del av världen

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Maria
1

Godmorgon alla.

Idag blir det tårtkalas hos min bror som fyller år.

/Maria

flisan708
1

Hej och god morgon på Er!!!

Här i Borlänge är det 2 grader varmt, förväntas bli sol och runt 7 grader. Glad Inte helt fel på sin lediga helg, må jag säga. Har ledig helg och det känns så skönt. Ska njuta och ha lite hemmapyssel dvs städ och sen ska jag träna idag och i morgon.

Igår var jag helt slut hela dagen, hade haft en rent ut frutansvärd natt på jobbet. Jag jagade tiden och skulle se till att komma ikapp dagpersonalens jobb, sen hinna utföra mina natt sysslor. Hann med allt praktiskt men min dokumentation blev efter arbetspasset. Jobbade över en timme. Men men så är det ibland. Eftersom vi gått kort så länge nu så börjar all personal både dag och natt bli slitna, vi jobbar alla mer än heltid nu. Frågan är om när någon kommer bli sjukskriven av utbrändhet efter denna jobbiga tid. Nu får jag glömma detta och njuta av en ledig helg.

Kram på Er!!!!

aggeelin
1

Godmorgon! Nu är vi snart på väg till Tänndalen! Glad

#2 Tråkigt att gå kort. Obestämd

Ha en bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
0

Morron!

Ajaj i munnen, en visdomstand som envist vill komma upp, men gör sååå ont ibland :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

chik
0

Pius o ni alla..Hallo o fin lördag till er…Kalas skidor o tänder.Wow både roligt o AJ;

Ja då hoppas jag att lördagen blir bra för er alla..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Toyan
1

God morgon på er!

Mulet och blåsigt, 4 plus, kanske tittar solen fram senare idag, den is som ligger kvar smälter nu.

#2 Hoppas du får en vilsam fin helg flisan, bra att du tränar, styrka behövs i ditt jobb, både fysisk och mental.

Ha en fin lördag alla LivskvaliteareGlad

Anders 50
1

Godmorgon!

#0  Hoppas det urriga går över! Flört

#1  Ät lagom med tårta! Glad

#2  Vila upp dig ordentligt! Glad

#3  Ha det bra i backarna, akta benen! Flört

#4   Tänk så vis du blir när den är på plats! Glad

#5..#6  Ha de bra ni också!  Glad

Här är det 3 plus och inte ett snökorn kvar, inte nån vidare vacker natur nu!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
1

#7 Haha sant Flört

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hans K.
1

Slappardag här ! Skrattande

Önskar er alla en härlig dag !
Hälsn. /Hans

KaiPon
1

Hej hopp!

Slappdag blir det idag. Funderar på att ta mig ner till pizzerian och köpa mat, sen bara vara hemma och titta på ponies och/eller de jrock dvder jag har, hehe. Skrattande

Önskar alla en trevlig dag i alla fall Kyss

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

fotokrafs
1

God dag! Skrattande

[peter54]
1

God eftermiddag Glad

Grått i morse, så idag har vi tagit en av de oerhört ovanliga "fara-till-stan-hela-familjen-dagarna". Jag har handlat nya yxskaft, torvmull till terrarierna och mat till ormarna. Frugan har handlat ny ridhjälm och nya ridskor till dottern och pojken fick nya simgrejor - cyklop, snorkel och simfötter.

Sedan har vi - kors i taket - ätit lunch på Sibylla. Det krävs lång och ihärdig övertalning för att få barnen att gå med på att äta på Sibylla istället för "restaurang gyllene måsen", dvs Mac D.

Nu är vi hemma, solen lyser och alla är grymlaslöa Glad

flisan708
0

#3 Vi har gått kort lite för länge nu, känns som gränsen börjar bli nådd. Det längsta jag varit ledig sen jul är 3 dagar, då räknar jag hela dagar och inte de dagar jag ska ut och jobba. Längtar till min långledighet vecka 15. Ska inte svara på någon med skyddat nummer då.

#6 Träna måste man på alla vis för att klara jobbet men det är väl så med de flesta jobb idag. Just nu tränar jag 2-3 dagar i veckan ibland mindre då kroppen säger ifrån. Men jag skulle vilja träna mer, men annat måste hinnas med mellan passen med.

#7 Har vilat i helgen genom att koppla bort jobbet.

Tack för erat stöd!!! Det värmer!!!!