Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 618 ggr
Cristine
0

Frestelser

Är du duktig på att motstå dem?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

Jag har inte särskilt mycket frestelser, så det är inte speciellt svårt att motstå.

Cristine
0

Jag har en och jag blir så frustrerad då jag inte kan kontrollera den

så fort det finns godis hemma så är  jag där, så dottern måste gömma sitt ibland-

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

Beror på, men oftast ja. Men inte när det gäller coca cola eller pepsi tyvärr :( Blir lite för mycket av det vissa perioder men har varit duktig nu! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
1

Oscar Wilde lär ha sagt att: Bästa sättet att motstå en frestelse är att falla för denSkrattande

/Maria

Anders 50
1

Janssons  frestelse är svår att motstå! Oskyldig

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

examynia
0

nu blev jag sugen på jansons frestelse hahah:P

annars har jag ju "problem" med godis.. vissa dagar är de lätt men andra dagar värre då jag är så gryyyyyyyyyyyyyyymt godissugen som just nu tex.. men de är den tiden i månaden så då blir de alltid värre.. så jobbigt.. men har blivit bättre på att motså då viljan för att gå ner i vikt är rätt så stor=)

Anders 50
0

Brukar kunna behärska mig bra om jag har mycket med godsaker hemma.

Kanske det beror på att jag med ålderns rätt lärt mig att det kan komma surt efter om man frossar för mycket!

Eeia
0

Jag kan vara väldigt disciplinerad i perioder men sedan kommer perioder då jag faller för diverse frestelser om och om igen. Vet inte riktigt vad det beror på, förmodligen att mitt mående är väldigt upp och ner. Även vad som frestar mig är väldigt olika i perioder. Antar att jag är en riktig periodare när det gäller allt här i livet.

JereMina
1

Nej, och jag har ingen lust att låta bli utan jag äter det jag vill och gör det jag vill *med min man* *hihi*

Lamina
0

Helt omöjligt! Såvida jag absolut inte har råd att köpa godis och läsk. Har lärt mig den hårda vägen… Obestämd

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

aggeelin
0

Nja, det är mycket som är frestande. Och annat som inte är det. Jag dricker aldrig läsk och äter aldrig godis men det finns annat som är svårt att låta bli Flört

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

#11 Typ smörgåstårta..semlor??  Flört

aggeelin
0

#12 jaa, det är gott. Och salta jordnötter! Och goda korvar, och äggröra och och

Andra frestelser är sånt som är snyggt, en ny sjal t ex Flört

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

Jag är rätt snäll mot mig själv och unnar mig oftast det mesta. Tungan ute

Zabelle   

fotokrafs
1

Jag vet inte.. när jag är i affären så kan jag rätt lätt motstå frestelser,
men har man väl köpt hem något godis eller kak-liknande så blir det svårare