Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 992 ggr
JereMina
0

Morrn morrn 8 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill vara snabb och önska er alla en god morgon och en fin dag vare sig ni är hemma eller på jobbet under dagen….Glad

pius314
1

God morgon! Åh, redan 8/3?! Internationella kvinnodagen idag :-)

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Hans K.
0

God morgon !

Å grattis till alla internationella kvinnor, på er dagGlad

Vet inte ute eller innetemeratur eller snöläge,så då får jag nog stiga upp och bli varse om det nu
Ha en bra dag! Önskar /Hans

chik
0

JereMina o ni alla..Fin dag till er.

Ja Pius i dag är det Kvinnodagen…

Hans"" Du blir nog varse hur det ser ut uteSkrattande

Snöar här o 1-ute..Var kort sommar i år.

Fin dag till er.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Toyan
0

God morgon!

Mildare idag men blåser.

Är det någon av er som ska uppmärksamma Kvinnodagen, göra något speciellt kanske?

Ha en fin dag därute alla LivskvaliteareGlad

Maria
0

Godmorgon alla.

Skriver från jobbet.

Internationella kvinnodagen är för mig min brors och svägerskas bröllopsdag. Lätt att komma ihåg dåGlad

/Maria

aggeelin
0

Godmorgon! Det där med snö,  det verkar det vara på många ställen i landet, även här. Det är väl normalt för årstiden men inte så mycket roligare för det.

Nu gäller det att jobba på för snart ska jag vara ledig från jobbet i en vecka! Det ska bli skönt att komma bort lite och att vara ute på dagarna.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
0

God morron

Dem hade "lovat" snö inatt men ingenting här. Däremot har mina föräldrar fått inatt (6 mil härifrån) och några kompisar som bor ca 6 mil härifrån. Märkligt. Vi brukar alltid få före mina föräldrar och mer! haha första gången detta händer hihi hoppas vi slipper få det hit…

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Eeia
0

Godmorgon allesammans!

Här i Trollhättan snöar det allt. Just typiskt när jag har en promenad bort till och från dagsjukvården framför mig. Börjar en ny grupp, "ångest-gruppen", så skall få lära mig mer om ångest och hur man hanterar den. Sjukt nervös och ångestfylld, så ja, kanske passar bra att gå dit då.

Hoppas alla får en jättehärlig dag!

Anders 50
2

Godmorgon!

Idag är det ju Kvinnodagen, men för min del så hyllar jag kvinnan varenda dag!

Men ok då…pussar och kramar till alla kvinnor idag! Kyss

Och här snöar det!  Så nu är det skidväder igen! Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
0

God morgon Glad

Här är mulet och nollgradigt, men det har inte kommit någon nederbörd alls. Jag ska till sjukgymnasten nu med min smärtande axel och felplacerade öronkristaller som gör att jag tappar balansen så fort jag böjer mig.

stina63
1

Godmorgon vänner

Ja de är kvinnodagen jag hörde i radio att i kina så får alla kvinnor ledig på eftermiddagen. Många länder är de en nationell helgdag. Kvinnodagen började redan på 1900 talets början,

Många protesterade ville ha bröd mat kämpade för födan, Sen är det rösträtt för kvinnorna också som har kämpat för,

Idag ska jag ta de lungt ska städa lite för det behöver jag. kan inte åka till stugan för det är för kallt där nu,

Ha en skön tordag

flisan708
0

Hej och god eftermiddag!!!

Hoppas ni alla har en bra dag idag!!!!

En natt kvar, sen ledig helg - längtar tills i morgon.

Kram till Er alla!!!