Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 674 ggr
Cristine
0

Jeans

De byxorna har tagit över alldeles ..man kan ha dem såväl i ladugården som på en fest med snygg kavaj till.

Ska det vara märkesjeans eller går det bra med vilka som helst?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

På den tiden jag använde jeans var det Levis som gällde för mig, 505 tror jag, samma som 501 fast med dragkedja i gylfen, avskyr knappgylf. När jag var tonåring använde jag Lee, men när jag blev vuxen tyckte jag att de var för snäva.

Jag tänker att egentligen är det inte märket som styr, utan passformen och de udda märkena har ofta knepig passform. Numera kan jag inte använda jeans alls, de är för snäva i benen så att jag inte får dem över proteserna.

Kavaj är ett plagg jag undviker, alldeles för stramt och svårt att röra sig i för min smak. Jag har haft på mig kavaj högst tio gånger under hela mitt liv.

Glad

pius314
0

Köper de som passar bäst, sen kan det vara lindex egna eller Filippa K

Har noterat att Ril´s passar min kroppsform, så där provar jag gärna om det är rea :-)

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Loveradio
0

Märkesjeans

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

zabelle
0

Diesel jeans är favoriter men jag köper gärna andra märken också, bara de sitter snyggt.

Zabelle   

KaiPon
0

Köpte ett par jeans förra veckan på Röda Korset. Kommer dock använda dom till min cosplay, men i alla fall. Dom har ett stort guldbroderi på sidan vilket jag tyckte var häftigt. Glad

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Maria
0

Jag gillar jeans men bryr mig inte om märken.

/Maria

Anders 50
0

Huvudsaken är att de sitter bra. Oftast får man vad man betalar för tycker jag.

Granngårdens 198 kr jeans (förr) passade dock bäst i ladugården.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

Älskar att ha jeans, men helst stretch-jeans.
Skit i vilket märke det är (gäller alla kläder) bara dem är sköna & sitter bra! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

Stretchjeans är skönt och jeans ska sitta bra. Det är inte så viktigt med märket men det ligger något i det Anders säger att man får det man betalar för. Jag har dock aldrig haft jättedyra jeans. Det finns ju såna för tusentals kronor Tyst.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
0

#9 Nja inte alltid. Har många billiga jeans, och dem har hållt bättre än dem få märkesjeans jag har/har haft ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

#10 Nej, stämmer inte alltid - men ofta sitter de lite dyrare bättre. Jag gillar inte hängrumpa på mina jeans.

Anders 50
0

#11 Visst…utan att veta…en fin rumpa ska ju inte förstöras av dålig passform på jeansen! Flört

aggeelin
0

#12 Flört tyget ska sitta runt rumpan - inte hänga neranför Flört inte skönt att ha på och tydligen inte kul att se på heller?

Cristine
0

#7 Jag kan se framför mej någon på en flott fest men ladugårdsbrallorna för 198 med en flott kavaj!

Anders 50
0

#14 Jag har faktiskt sett!  Och det kändes att de varit i ladugården också! Förvånad

Fast det var inte på nån vidare flott fest, men ändå….Skrattande

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#12, #13 Vad menar ni, ska det inte se ut så här då? FlörtSkrattande

(Vi var på jordgubbsplockning och våra barn började fnissa åt något, jag vände mig om och kunde inte låta bli att ta denna bild på killen de fnissade åt)

Cristine
0

Fy faderullan säger jag, det är så in i nordens fult, men man ser det ofta och för det mesta på de som har en bred bak att visa,Foten i munnenSkrattande

pius314
0

#16 :-) Brukar säga att man kan lägga i en tia, har vi tur så sjunger/spelar den nåt

aggeelin
0

#16 Nej, så ska det inte se ut Rynkar på näsan. Måste kännas läskigt med byxorna på väg ner

zabelle
0

#16 Han har till och med satt ut lapp med "GAZ varning" FörvånadTystFlört

Zabelle   

pius314
0

#20 ha ha ha Skrattande

[peter54]
0

Ja GAZ-jeans ska man tydligen inte köpa i alla fall Skrattande

Maria
0

Min man fick ett par av sonens avlagda jeans. Sådana där med "hängande "skrev" och vi skrattade gott när han kom ut med dessa på och hade dragit upp dem ända till armhålorna nästan och sa - Vad är det här för jävla passform?Skrattande

/Maria

stina63
0

De har ingen betydels om de är märkesjeans eller inte, Bara dom sitter bra på mej.