Mingeltråd!!
Jag är ledig hela helgen jippi, Så skönt för det ska bli skönt vårväder ute tiill helgen,
Hej Stina!
Så skönt att vara ledig! Då kan Du njuta av det sköna vårvädret..visst är det härligt att våren är på gång ?
Jag ska jobba! Så många sjuka på jobbet att jag ska jobba delad tur både lördag och söndag. Undrar vad övriga LK-are skulle tycka om, att jobba delad tur
Jobba några timmar på morgonen, vara ledig en stund på em..och sen jobba hela kvällen ?
Ska du jobba två delade turer de blir tufft sisa? Du får inte slita ut dej. Har själv delade turer på helgern.
Bara Du och jag som minglar, Stina..inte så bara det heller!
Undrar vad alla andra gör..
# 3 Svårt att låta bli att slita ut sej med det jobbet..men jag trivs ändå!
Här har vi haft besök av fyra av de vuxna barnen och tre barnbarn. Full rulle har det varit med både mat och tårta!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Händer inte så mycket. Var på promenad förut och är glad att jag tog mig hem vid liv. Glashalt ute! Mer behagligt ute nu, men det jobbiga är att snön smälter och sen fryser det på under nätterna och blir halt.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

#2 Delade turer hade man en hel del när jag jobbade inom sjukvården.
Är en lugn fredag och helg för min del. Ut lunch ute idag med en f.d arbetskollega. Åt på en thai-restaurang.
Ikväll har jag suttit o spelat lite data-spel, med ett glas rött vin brevid mig.
Har fortfarande lite vin kvar i glaset.
/ Maria. med-arbetare på Sommar