Godmorgon 2 mars
Eftersom jag inte kan sova inatt så kan jag lika gärna sägar godmorgon, hehe
/Maria
God morgon alla.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
God morgon Humlan, KP och alla andra, jag hoppas du sover nu Humlan
>Jag har inte svårt att somna men vaknar för fort igen.
Hoppas ni får en trevlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nu är jag uppe igen.
Jag kunde faktist somna om efter en stund 
/Maria
God morgon.
Ha en riktigt bra Fredag!
Godmorgon!
Så var det minusgrader igen, två. Solen skiner, så det ser ut att bli en fin morgon.
Ha det bra idag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon på Er!!!
Solen skiner redan, gud vad glad jag blir!!! Noll gradigt nu men det kommer att bli varmare idag. Älskar ljuset som gör att dagarna blir längre nu, allt blir så mycket lättare.
Ska jobba nu två nätter, hade hoppats på att få flexledigt en natt av dessa men har en kollega som åter igen är sjukskriven. Kollegan hann jobba knappt två veckor innan denna nya sjukskrivning, varit sjuk så mycket nu det sista året. Eftersom vi inte har vikarier så har resten av personalen fått jobba extra och nu börjar även vi bli slutkörda. I min kollegas fall så verkar det som om nattarbetet i kombination med psykisk ohälsa inte varit en lyckad kombination, lät som om kollegan inte ville komma tillbaka mer på natten nu. Det är synd men nödvändigt för dennes överlevnad. Tragiskt!!!!! Hoppas det ordnar till sig!!! I och med detta vet jag att det blir än mer extra pass framöver, vill inte för redan nu känner jag att jag jobbat för mycket ett tag och ingen långledighet sen i december. Känns som min efterlängtade långledihet i slutet av april är hotad nu. Ni får ursäkta mig nu men jag var tvungen att få skriva av mig nu. Hoppas ok.
Sitter och funderar på om jag ska börja städa eller gå på ett jumpapass vid lunchtid………
Önskar er alla en trevlig helg!!!
Godmorgon godmorgon! Här skiner solen!
Det är slitsamt för kroppen att jobba natt och det sägs att det inte är bra att göra det under för lång tid - det sliter på både kropp och psyke (ja det hör ju ihop, knoppen och kroppen).
Idag fyller stora sonen år och vi ska fira honom med mat och tårta. Flera av "bonussyskonen" kommer så det blir full fart här ikväll.
Nu dags för jobb - ha en finfredag alla ni därute!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God Morgon!
#6 gå och träna framför städa helt klart! 
Här skiner solen in på mig. Sitter och tragglar med en OFATTBART dåligt skiven rapport som författaren vill ha feed back på…
eeeh, var ska jag börja…
JO med en micro-paus här på LK innan jag tar fram stora sågen 
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ah, måste tipsa om nya favoritbandet. Axis of Awesome kommer från Australien. Underbart roliga faktiskt. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sol ute så härlig..15+ i solen o 3+i skuggan.Wow..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Precis kommit hem från att ha varit och shoppat lite. Blev två par byxor, en nalle (till min cosplay på UppCon) och lite smycken. Väldigt nöjd är jag. 
Hej på er,
Om någon har tråkigt ligger det 12 kubik ved på min uppfart som vill bäras in i förrådet. Gratis gympa-pass! ;)
Fantastiskt roligt fredags nöje..
Go kväll
Jobbat hela dagen, helt slut hehe nu tar jag helg! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God afton 
Just hemkommen från dagens dialyspass. Barnen ska ha disco i skolan ikväll. Ludvigs klass är arrangör, så han har varit där sedan halv femtiden. Lovisa ska bli upphämtad vid tjugo över sju.