Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 344 ggr
Maria
0

Godmorgon 1 mars

Godmorgon alla.

Idag är det 1 mars  och det brukar vara en lurig månad vädermässigt här i Göteborg.

Det kan bli precis vad som helst.

Jag har testat en ny medicin inatt och jag känner mig ovanligt bra nu på morgonen. Har haft en del klåda men det brukar ju vara så att man får väga fördelar med nackdelar.Flört

/Maria

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morron

Steg upp tidigare än jag skulle. Skulle upp runt 7 tiden (börjar jobba kl 8.00), trodde klockan var det, steg upp och klädde på mig, kollade mobilen, såg då att klockan bara var 6 haha :=D Jaja :P Nu hann jag sitta en liten stund här ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flisan708
0

God morgon på Er!!!

Uppe tidigt för tvättstugan hägrar här näst. Plus 2 grader ute och det ska bli sol idag igen!!!! Å vad jag älskar denna sol och att det blir ljusare för var dag som går. Kanske blir det så pass varmt att det går att ta en fika på balkongen idag.

Nu är det tvättsortering som står på programmet.

Önskar Er alla en härlig torsdag!!!!

Kram

Toyan
0

God morgon till er alla!

Hoppas den nya medicinen fortsätter få dig att må bättre Humlan. KramKyss

Idag visar termometern 4,3 plus, kanske får vi sol senare idag.

Ha en fin dagGlad

zabelle
0

God morgon

Ledig från jobbet och ska gå med lilla barnbarnet på barnrytmik. Gulligt att se dessa små troll i full koncentration när de ska lära in rörelser till olika barnvisor och ramsor.

Ledig i morgon också, känns riktigt lyxigt!

Zabelle   

aggeelin
0

Godmorgon! Här ser det mulet och småregnigt ut. Idag är det planeringsdag och vi ska vara lite längre från "mitt hemma" än en vanlig jobbardag. Hade sett fram mot en fin cykeltur men i regn är det inte lika roligt att cykla Obestämd.

Ha en fintorsdag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

God morgon.

4 grader varmt och det droppar för fullt från taken. Härligt.

Ha en riktigt bra första dag i Mars!Skrattande

[peter54]
0

God morgon Glad

Mulet och 2 plusgrader. Smutsigt ute och katten drar in det så att det blir tassavtryck i hela huset. De ljusa badrumsmattorna är inte så värst ljusa längre.

chik
0

Bumbleboo o ni alla här i burken God Morgon..Dugg väder ute. I går var det sol o 20+ i solen..Bara o gilla läget.

Bumbleboo. Håller tummarna för att du har fått en bra medicin, Klåda kan man stryka på potatismjöl….

Zabelle.Ja det är så fint o se de små..När dom håller på o lär sig något..Full koncentration har dom..

Ja här är det städning o promenad som vanligt…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
2

Godmorgon!

Många bra tips på aktiviteter här idag!

Testa ny medicin…………….gör jag!

Stiga upp tidigt………………kört allaredan!

Tvätta,sortera tvätt………..kanske!

Sitta på balkongen, njuta…..har ingen balkong, ingen sol, bara njuta!

Gulla med barnbarn………….har brist på barnbarn!

Planera, cykla………………..möjligen planera nåt!

Städa och promenera……….jo!

Så det blir att testa medicin, planera tvättning och städning och att ta en promenad och njuta!  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Go morron alla!

Det låter bra det Anders, jisses så aktiva ni är allihopa, själv gick jag och lade mig kl 5.15 och klev upp igen kl ½8 för att skriva rent och gå igenom allt en siste gång för kl 3 kommer en taxi och hämtar dem, då ska de lämnas in på överförmyndarnämnden.

5½ + och det rinner från taken.De har åkt förbi och skrapat 4 ggr så nu är vägen alldeles bar och visiterna börjar nog komma.

Jag behöver en ny soffa, kanske man ska ta och tillverka en men det blir dyrt med vin eller whiskeyflaskoroch ölburkar blir nog inte så snyggt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Goeftermiddag

Vilket underbart väder ute, Det är så varmt ute Härligt härligt våren har kommet jippi.
Fick ta av mig vantarna när jag cyklade och knäppa upp jackan ordentligt för det blev svettet. Är riktigt härligt får hoppas vädret håller i sej över helgen.

aggeelin
0

Cykelturen gick bra idag, det slutade regna precis när jag kom ut! Sen var det solsken i flera timmar när vi satt inne och sen mulet precis till vi skulle cykla hem. Så kan det vara!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet