Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 1427 ggr
flisan708
0

Bio

När var du på bio senast?

Vilken film är den bästa du sett på bio?

Vilken film tänker du gå på nästa gång?

aggeelin
0

Sist såg jag Simon och ekarna,den var bra. Jag funderar på vad jag ska se härnäst och måste också fundra på vad som är det bästa jag sett Flört

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MariaG
0

Har inte varit på bio på flera år. Sist såg jag Mamma Mia. Bra film förresten.

Bästa film på bio? Bra fråga, får fundera på det.

När jag ska på bio nästa gång vet jag inte, beror på om det kommer något som lockar mig.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Maria
0

Jag/vi gick mycket på bio förr. Numera blir det när sonen drar iväg ossSkrattande

Minns när jag såg Gökboet. Snacka om filmupplevelse. Jag såg den fem gånger.

Även "Saturday night fever" är ett enormt biominne. Vi dansade hela Karl Johansgatan fram efteråt.

/Maria

pius314
0

Kom precis hem från en :-) Slumpade en film: blev mission impossible… Helt ok, det är ju långt ifrån diskbänksrealism… Bästa film: jesus från Montreal (stavning…) Vill se: tinker, tailor,…

• Tillräckligt bra är perfekt! -
[Sisa]
0

Stig Helmer Story var den sista..en besvikelse.  Nästa blir nog Simon och Ekarna.

Den bästa..Gökboet, tror jag!  Glad

flisan708
0

Senaste filmen jag såg var Hamilton, det var bra. Ska på bio med en väninna ikväll och jag skulle gärna vilja se Safe House, men vi får se. Mission impossible är också en jag kan tänka mig.

Går inte särskilt ofta på bio men brukar bli någon under höst och vinterhalvåret.

Bästa filmen är nog Titanic, men det finns fler som är favoriter.

zabelle
0

Kommer inte ihåg vilken film jag såg sist, men Into the wild är fortfarande en av de bästa filmer jag sett.

Zabelle   

Anders 50
0

Oj!  1970 kanske?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Loveradio
0

#7 Into the wild är sååå bra.

Senaste gången jag var på bio såg jag The Adjustment Bureau tror jag. Och den var nog grym! Det var kanske 3 månader sen.

Bästa filmen är svårt.

Nästa gång vill jag nog se War Horse eller Mästerkatten.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

aggeelin
0

Jag har sett Pulp Fiction sju gånger, tror jag, fast bara en gång på bio. Under en tid när jag sydde  gardiner på maskin såg jag filmen´under tiden (jag gör ofta två saker på en gång. Pulp Fiction är en bra film tycker jag.

Fyra bröllop och en begravning är en rolig film som jag också har sett många gånger. En av de bättre, rolig och trevlig.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Hans K.
0

Var på bio för 3 v. sen o såg denamerikanska varianten av Män som hatar kvinnor
Den bästa film jag sett nån gång, var "förr i tiden" när jag såg "Jakten på den förvunna skatten"  Nu har man ju lite andra referenser.. Avatar o sånt.
Funderar på att se Hamilton eller Stig-Helmer ungefär samma typ av karaktär, Flört

Loveradio
0

Ja Avatar har jag sett på bio ju! Den var jättebra.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Fridaaaa
0

Förra året.
Såg då Jackas 3 i 3D, helbra! :D
Vet inte vilken jag skulle vilja se nästa gång, får se. Är ingen Bio-människa direkt :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
0

Minns inte vilken film jag såg senast på bio. Möjligt att det var i Phuket februari 2011. Då var det någon tecknad 3D film.

Föredrar att hyra film och se på den hemma. Då kan man pausa om det behövs och äta vad man vill.

[peter54]
0

Jag har inte varit på bio sedan 1996 när jag fortfarande hade mina underben och fötter kvar. Nu funkar det inte längre eftersom det inte går att böja knäna tillräckligt med proteserna på för att få plats i bänkraderna.

examynia
0

jag var på bio i lördags å såg då "War Horse" å nästa helg blir de bio igen.. "john Carter".. vi går på bio en hel del å tittar ännu mer film hemma.. älskar film å detta året är ett väldigt bra bio år:-P

bästa jag sett på bio vet jag inten då jag inte kommer ihågt riktigt vilka jag ser på bio å  vilka jag hyrt å sett hemma osv.. hehe

stina63
0

Hehe bio vad är de för något? Var ett bra tag sen. Kanske får gå på bio igen. Roligt sitta där titta upp stora skäremnKyss