God Dagens 28/2..
En fin dag till er där ute.Dimma här i min del av landet, men plusgrader o det känns fint…
Tjing på er alla…

Lena.P är jag i verkliga livet.
Gomorron Chik och alla ni andra!
Här lyser solen ochvi har -3 grader..
nu måste jag fortsätta med mitt!
Ha en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon alla Livskvaliteare.
Efter en snöig natt skiner solen från en klarblå himmel.
Ha en bra dag.
God morgon på ER!!!!
Grått grått grått ute!!! Plus 3 grader, ska bli varmare
.
Vakande redan vid 04, suttit och spelat wordfeud och virkat. Är ledig så jag njuter. Till kvällen blir det bio och en bit mat med en väninna, det ska bli trevligt.
Önskar Er alla en trevlig tisdag!!!!
God Morgon 
Här har det snöat inatt, så nu är isfläckarna dolda under snön, men det är ett par plusgrader redan och fler skulle det bli under dagen, så kanske är det nya vita borta igen till kvällen.

God morgon
Här har kommit lite snö, är gråmulet och 2 plus.
Säger Grattis till alla Marior!!
Ha en fin dag.
Godmorgon! Igår kväll snöade det idag har den snön gått bott och nu är det mulet ute. Få se vad det blir för väder. Dags för jobb, ska bara skotta ner den sista gröten först.
Katten Maxen sitter och spanar i fönstret men det händer nog inget särskilt därute.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon.
Ska kanske iväg till en kompis idag. Hoppas på det, behöver komma iväg. Annars stannar jag inne och låter tankarna ta över. Men vi får se.
Önskar alla en bra dag.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Godmorgon!
Här snöade det i går em. så marken och skogen var vit, riktigt vackert! Men allt har regnat bort i natt och nu är det dimmigt och grått fulväder.
Bara att ta nya tag! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon vänner
Sitter här funderar om jag ska in i duschen ,,, Behöver vakna lite, Har en jobbekväll. Jösses nu vet jag varfrö de heter jobb. Man ska ha det jobbigt på jobb. Därförs som det heter jobb
Så kloka jag är nu stina hehe
Igår så snöade de mitt i allt vårletande, Nu har det regnat men är uppehåll. Var lite disigt i morse.
Ha en skön tisdag…
Pss vet väl att det är skottdagen i morgon..
Anders.. Du har samma skitväder som jag-vi.Låter bra..
Godmorgon!
Äntligen en ledig dag, efter många dar av jobb! Solen skiner, snön smälter och fåglarna sjunger.
Ta dagen tillvara! 
Godmorgon!
Jag blev medlem här idag, eller var det igår? minns inte 
Önskar er en fin dag.
Sisa,Njut..
Norpan Hej o du är så välkommen…
God middag!
#9 Förra gången det var skottdagen friade jag till min man 
Såg att vi nu är 965 medlemmar, kul att vi blir fler i vår lilla hörna.
Skitväder i Malmö, men det är i alla fall + grader. Snart kommer våren på riktigt.
Zabelle
God eftermiddag.
Jag har varit i Biskopsgården och tagit blodprover på en av våra studiepatienter.
Hon hade så välstädat och fint så jag nästan skämdes när jag klev in genom dörren här hemma
/Maria
Nu har all den nya snön som kom inatt smält bort, solen skiner och det är 8-9 plusgrader i skuggan. Idag fick jag se att vi har ett grönfinkspar kvar här och jag blev mycket glad över det. Förra året hade vi 20 par grönfinkar, men sedan kom den där virussjukdomen och slog ut nästan hela beståndet, åtminstone lokalt.
Bilden är dålig, fotad genom ett skitigt fönster, men man ser att det är grönfinkar i alla fall.
God kväll
Här har solen "skinit" (heter det så?) idag …ialla fall så pass mycket att jag fick inspiration att gå årets längsta långpromenad, gillar flexti, gick vid 15 och när jag kom hem så säckade jag ihop i soffan. Behöver verkligen bättra på konditionen nu ! Ha en skön kväll! /H
God afton!
Här i trollhättan har solen också gassat på. Är nere i en svacka just nu och ville helst gömma mig under täcket men var tvungen att ta mig till min dbt-grupp. Och tur var väl det, fick mig en härlig promenad i solen och perspektiv på mig egen olycka då de flesta i min grupp verkade ha det jobbigt just nu. Fick mig att inse att jag har så mycket att vara glad över. Tråkigt bara att man ibland har svårt att se allt det positiva förrän man träffar någon som har det värre.
Hoppas alla har haft en trevlig dag och njutit av det fina vädret!
Hej hopp!
Nyss kommit hem från Ratlings, det besöket var guld värt för mig just nu. Lite huvudvärk och sjukt trött just nu, så får se hur länge till jag stannar uppe.
Underbar dag, och hoppas att detta håller i sig resten av veckan. Känns så skönt att ha nån att prata med som bor i samma stad i alla fall. Guld värt i vissa situationer. 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/