Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 738 ggr
Loveradio
0

Mello del 4

Vad tyckte ni om kvällens bidrag?

Själv gillade jag verkligen Dannys bidrag, den sista låten. Bra låt och häftig med dansen och ljusdräkterna. Glad Gillade också Axel Algmark - lite Håkan Hellström över honom. Lisa Miskovskys bidrag var också helt okej.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

aggeelin
0

Vi ser en inspelad version och har inte hunnit så långt, men än så länge (mel 5) ingen höjdare

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

PennyIIXC
0

Danny måste ju gå direkt till final. Dottern (3,5år) älskade den. :)
Visst att jag gillar hårdrock, men den låten var inte en låt som fastnade alls.

Fridaaaa
0

Superkasst alltihopa sämsta skit någonsin. Skäms att vara svensk om dem skickar iväg något av dessa kassa bidrag :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Loveradio
0

#2 Vilken låt? Dynazty?

Loveradio
0

#3 What? Danny var ju jättebra :)

Fridaaaa
0

#5 Nej usch, aldrig gillat han Flört

[LucyInTheSky]
1

Jag funderar på Perellis outfit på stranden i sommar.. Det hade varit något det.

Alltid hade jag skrämt i hjäl någon ;)

PennyIIXC
0

#4, ja jag syftade på 3. Dynazty – "Land of Broken Dreams" som hårdrock men…mer glam/pudel. Jag skulle själv valt den att lyssna på av dessa 8.
Men litar mer på min dotters omdömme och lycka av Dannys låt. :)

PennyIIXC
0

Oj, var inte meningen att få dit en länk. :S

Fridaaaa
0

#8 Ja dem är bra ;)

PennyIIXC
0

Haha lillan pussar tvn. ^^ Nu är det bums i sängen för oss! :)
Godnatt

[peter54]
1

Lisa Miskovsky är duktig och hon gjorde bra ifrån sig tycker jag, även om låten var lite långsam.

Resten var sopigt tycker jag. Danny sjöng falskt hela tiden utom i refrängen, pinsamt.

Pirelli hade en dålig låt och försökte kompensera genom att visa för mycket av sin halvanorektiska lekamen. Christer Sjögren och Lotta Engberg var patetiska.

Axel var en Håkan Hellström-wannabe, inget eget och tjejen med den gula schalen försökte kopiera Kylie Minogue, både med dräkten och med sången, fast hon kom inte i närheten av originalet.

Cristine
0

Gillade inget av det jag hörde, kanske Lisas låt hade varit något med en annan rythm.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

pius314
0

lisa var värd tycker jag. Dock hade låten själv inte lockat folk, det var kombinationen med dansarna/lakanen som gjorde det!

Danny hade jag vissa förväntningar på eftersom jag tycker att han brukar leverera. Men i första omgången var det ju tvärsurt rätt igenom, tror dock inte att hans medhörning funkade… vilket ju ändå gjorde det ok att han gick till globen…

Håkan-kopian tycker jag var nr.2 ikväll…

christer och lotta… ryys

hanna, snygg "bussarong" det är allt jag minns…

pudlarna - tja som det har låtit från upplands-väsby sen 1989…

pirelli, snygg produktion, men jag tror att de torskade på att hon sagt typ går jag till andra chansen så går vi back… då är man lite för styv i korken i sverige… trist låt också

Opa… ?!

det är mina intryck från ikväll.

• Tillräckligt bra är perfekt! -
aggeelin
0

Nu kom jag på vilken låt som Dannys låt liknar - den är lik Swedish house maffias "Save the world", på flera sätt. Känns som stöld

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

AnnL
0

Tycker att det har varit ganska dålig alla deltävlingarna i år. Men om jag ska tycka om något så var Lisa Miskovsky bäst i går kväll.

Nu tycker jag Loreen som gick direkt till final i första deltävlingen ska vinna hela baletten.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Bybo
0

#16 Håller med AnnL…. Loreen

[Sisa]
0

Gillar inte melodifestivalen längre och kollar dåligt!  Kanske den stora finalen då Obestämd

zabelle
0

Vi har bara tittat på första programmet Skäms
Det räcker gott med finalen.

Zabelle