Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 613 ggr
KaiPon
1

God Morgon 24 Februari

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

På måndag får jag pengar, woho~! Då kan jag betala UppCon biljetten med ScReW platsbiljetten och allt~.

Så ska jag kanske köpa lite saker till min casual Takeru cosplay också. Typ kläder och sånt. Accessoarer och annat också. Plus Shousuke. Mest för att jag kan.

Så måste jag lära mig hur man gör chest bindings också. Det kan bli knepigt. Obestämd

Känner att jag inte kommer ha mycket pengar kvar nästa månad, så mycket som ska införskaffas. Men jag kan ju dela upp det också, UppCon är inte förrens i juni trots allt. Tungan ute

Nej, nu ska jag gå och lägga mig, har skola trots allt. Skrattande

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

KaiPon
0

Blev inte mycket sova för mig Skrikandes Ska snart upp och allt, och har ännu inte sovit nåt. Tur att man bara har en lektion idag i alla fall.

[peter54]
1

God Morgon Glad

Jag mår så förbaskat dåligt av den här magåkomman att jag kan inte sova. Det var på gång att bli bättre igår, men nu har det tagit om tag igen och det är lika jäkligt som i tisdags. Ett steg framåt, två steg tillbaka.

Rynkar på näsan

pius314
0

God morgon. Eller nåt, för KaiPon och Peter verkar det ju va lite sådär :-S Hoppas ni får en bättre dag än hur natten har varit!!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
KaiPon
0

#2 Usch då, Peter, låter inte alls trevligt! Rynkar på näsan Hoppas du blir bättre snart i alla fall!

[peter54]
0

#4 Ja tack, det skulle jag verkligen vilja, det har hållit på så här hela sportlovsveckan nu. Magen låter som om tredje världskriget brutit ut därinne.

Maria
1

Godmorgon alla.

Håller tummarna för att Peters mage lugnar ner sig.

Jag hade ju Chlostridiuminfektion i somras så jag kan ana hur Peter känner sig

(ont i öööven, som DagOtto skulle sagtFlört)

/Maria

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå Morgon kanske man ska säga istället då, jag kan ana hur du mår Peter,KaiPon är ung och då tål kroppen nattvakor, men våra äldre kroppar tar mycket stryk.

Jag vaknade 10 min över sex, så jag tvättade och klädde på mig, när jag skulle koka kaffe så slängde jag ett getöga på kl. och såg att den var 2. Har inte kunnat somna igen .

Bröst-bindning KaiPon?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Godmorgon på er! Hoppas du blir bättre snart Peter, det är jättejobbigt att ha ont i magen.

Här ser det ut att återigen bli en fin dag. Nu ska gröten ner och sen är det dags för jobb.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

KaiPon
1

Ja, du har rätt, Cris, jag är fortfarande ung (och dum Tungan ute), så min kropp tål väl mer än vad den kommer göra då jag är äldre.

Men jag vet att det inte är bra att inte sova. Aja, jag får väll igen den förlorade sömnen när jag kommer hem, hehe. Dessutom är det lov nästa vecka, så där kommer jag nog också vrida på dygnet ganska kraftigt. (Så förvänta er massa mitt-i-natten inlägg från mig veckan framöver Flört)

chik
0

God dagens på er här inne.

Kaipon""Finns det ljushåriga Japaner??

Peter hoppas att det vänder snart..Säger som Bumbleboo..Det sätter sina spår Lite här o där.

Ja vi skulle ju ha fin väder i dag enligt väderNissen Men vad det är …

Ja Fredagen får ni ha fin där ute…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

Peter. Testade du tipset jag skrev till dig häromdagen?

1 matsked potatismjöl i ett halvt glas vatten. Rör om och drick.

Smakar ingt gott, men det "binder ihop" så du inte behöver springa på toa så ofta. Så gjörde man förr innan det fanns tabletter av potatismjöl att köpa.

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron
Alla pigga och vakna?

Äntligen fredag! Glad Härligt. Dessutom har mer snö försvunnit ute och typ 6 plusgrader ute = ännu mer glad Frida hihi Glad Hoppas snön är borta nu på 1-2 dagar till, vill ha vår och sommar nu! Tungan ute

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Godmorgon!

Grått och blåsigt!  Men bra att det blåser så att marken torkar upp, det blir inte så många skitiga tassavtryck på golven då.

Fy för den lede när magen är i olag, hoppas det går över snart Peter. Tur att du har en doktor i familjen!

Ha det bra Sverige! Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

flisan708
0

God morgon!!!

Plus 4 grader, hoppas det plusgrader varje dag nu en lång tid för jag vill ha vår.

Igår blev inte min dag som jag tänkt mig men idag känner jag mig utvilad i alla fall. Nu väntar helgjobb.

Önskar Er alla en skön och trevlig helg!!!

Peter, krya på dig!!!!

KaiPon
0

#10 Nog fins det ljushåriga japaner alltid, till och med blonde, men då har de oftast färgat håret Flört I videon jag bifogade med #0 så ser man att Takeru är blond. Blekt, såklart, men i alla fall Glad

Nu har mina skivor kommit fram i alla fall. Dom ringde under matte lektionen och undrade om det var okej att dom lämnade dom utanför dörren. Skrattande

[Sisa]
0

Hej härinne!

Säger som övriga..Krya på Dej, Peter! Inte bra att ha ont i magen så länge, gör som Gunilla skriver! Det brukar hjälpa.

Fredag idag, hela helgen framför oss. Jag skulle vara ledig, men ska jobba extra på söndag. Så jag försöker njuta av vårvädret och tar det lugnt.   Vilka planer har Ni ?

Trevlig Helg!    Cool

Loveradio
0

Godmorgon Glad Här är allt bra. Igår träffade jag hunden jag ska vara dagmatte åt och vi bestämde att jag skulle ha henne över helgen för att prova på eftersom dom ska åka bort. Och se om min hund och den hunden kommer överens. Så det blir spännande att prova på att ha två hundar.

Hoppas på fint väder i helgen så kan man ta långa promenader med vovvarna i skogen. Glad

Krya på dig Peter

Trevlig fredag!

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

pius314
1

#17 Spännande!

Lycka till!!!

(min hund fyller år idag, Han och humlan kan få välja mellan ett köttben och ett extra stort grisöra som present Flört)

[Sisa]
0

# 18  Skrattande

Grattis till vovven!

Loveradio
0

#18 Tack!

Åh grattis till honom!! Skrattande 1 år nu ju! Visst måste det kännas märkligt?

stina63
1

Gokvälls

Klockan 19 då sitter jag och tittar på svansjön balett på Malmö opera, Har aldrig varit på balett eller opera., så det ska bli spännade se

Skrattande

[Sisa]
0

# 21  Så kul Stina..det är nog en upplevelse som heter duga!

Ha en fin kväll då!   Kyss

stina63
0

*22 ska bli så spännande se de i verklighetenKyss

KaiPon
0

NEVERMIND ME!

Jag är bara trött och teknologiskt handikappad. Har löst det nu, och det var som jag trodde. Nåt måste ha blivit knas första gången jag tittade igenom Subete He Obestämd

Äslar dvdn i alla fall och gillar att man får en slumpmässig bandmedlem på skiva, även om jag råkade få den jag gillar minst Tungan ute

Hans K.
0

God kväll

Somnade när jag kom hem, lite utarbetad. Behöver nog göra som #14 Flisan, jobba lite i helgen för att komma "över vattenytan".
Peter, önskar dig bättring! ..och #21 Vore kul att höra sen hur du upplevde Svansjön, jag har själv "på äldre dar" gått på "sånt" och det var upplevelserikt tycker jag.
Önskar er en härlig kväll ! Hälsn. /Hans

pius314
0

#19,20 han hälsar och tackar :-) Ja sjutton vad det gått fort! #22 åh svansjön är en favvo, iofs med cullbergbaletten. Vad tyckte du?

Loveradio
0

#26 Vad heter han nu igen?  :)