Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 2111 ggr
Maria
0

Godmorgon 17/2

Godmorgon alla. Jag önskar er en fin fredag.Glad

/Maria

Farwuq
0

God morgon.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Här ser det ut att bli en solig dag. Jag är lite sen, det var för skönt i sängen på morgonen. Dags att komma iväg till jobbet och sen fundera ut vad vi ska äta ikväll. Sushi kanske?

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God Morgon Glad

Klart och 5 minus idag. Jag är på språng till min vanliga måndags-, onsdags- och fredagssysselsättning, 7 timmars dialysbehandling.

Ludvig är hemma sjuk och Lovisa ska åka och bada med klassen. Frugan är lite hängig också, men hon har så många patienter att ta hand om idag att hon måste till jobbet ändå.

[GunillaF]
0

God morgon.

Var till verkstaden för att hämta bilen innan jobbet. Det som skulle göras var ogjort så det blir att åka dit med den en annan dag!Obestämd

Ha en bra Fredag!

zabelle
0

Godmorgon

Glashalt ute, men alla armar och ben är hela efter vovvens och min morgonrunda.

Ledig fredag :)
Ett besök hos optikern innan sonen och lilla barnbarnet kommer och förgyller dagen. Hinner nog med att trycka igång en maskin tvätt också.

Ha en bra dag allihop!

Zabelle   

Fridaaaa
0

morron

ska snart göra vid mig och köra & jobba 4 timmar, så lugn start, då det är nytt ställe. Men ska bli spännande, då det är en klass 4, aldrig varit mer än förskola och plus 1 veckas praktik i 1an  men inte mer ;) hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cristine
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron! Uppe kl 5 efter tre timmars sömn  och nu känner jag den kommer smygande, jag sitter här och nickar till då och då. Solen lyser så vackert och värmande, det kommer att bli en fin helg.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Gomorron!

Alla inre bestyr är avklarade så nu bär det av ut i solskenet!

Ha det bra!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Toyan
0

God morgon.

Vackert solsken och bara 2 minusGlad

Inga bestämda planer, tar  dagen som den kommer.

Ska ni ut på vägarna i helgen så ta det lugnt.

Önskar er alla en härlig fredag.

pius314
0

Ha en härlig fredag!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
julklappen
0

MORGONSTUND HAR GULD I MUN.

Önskar alla en fin fin helg.

Loveradio
0

Oj är det fredag redan? Trodde det var torsdag. Har ingen koll på veckodagarna längre. Alla dagar är likadana för mig.

Sitter och lyssnar på musik. Lite Foo Fighers :)

Idag fyller min gangster 10 månader. Kan inte fatta det. Om 2 månader blir han 1 år! Känns som om jag hämtade hem min lilla valp igår.

Igår fick jag reda på varför jag  inte har sett min granne på jättelänge. (världens trevligaste och gjorde att jag kände mig riktigt välkommen när jag flyttade in i lägenheten i somras). Hon ligger nämligen på sjukhuset och har fått cancer och cancern har spridit sig i kroppen… Fy f*n för cancer!! Skrikandes Hon har nog bara månader kvar att leva. Varför ska cancer drabba dom mest underbara människorna?

Hon har inte haft det lätt heller. Hon har bott här i hyreshuset väldigt länge och innan jag flyttade in så har det varit väldigt stökigt i huset. Hög musik, sönderslagna saker, vilda fester osv. Och nu när det äntligen är lugnt i huset efter flera år så händer det här. Jag tror att stressen har bidragit till att hon insjuknade..

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

flisan708
0

God eftermiddag och god morgon från en nattuggla!!!

Tre nätter är avklarade och jag har ledig helg!!! Jippi!!!!! Nu ska jag ha det lugnt och skönt och ladda batterierna. Kaffet är klart och jag ska försöka vakna till nu. Ska på breathwalk på friskis till 16 i em. Ska bli intressant för det har jag aldrig varit på.

Önskar Er alla en fortsatt trevlig fredag och visst är det skönt att det är helg nu!!!!! Glad

stina63
0

Gomiddag får jag säga,,

Idag har jag sovet länge, De var skönt, Men jag vaknade flertals gånger sen 05 i morse, Men jag gav mig inte utan jag skulle sova länge,Skrattande

Fridaaaa
0

Puh hemma. Jobbat, handlat och nu lagar jag mat.
Supertrött. Mycket att ta in osv på nytt ställe plus då en så pass"hög" klass. Men roligt var det! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.