Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 493 ggr
Cristine
0

Så roligt Peter!

De har varit inne på vår hemsida och läst din sida!

Det ser ut som att de vill att du bidrar med material till deras tidning.

www.donotreply@svensk-skyttesport.se/issue.asp?no=2012_1

Svensk Skyttesport är tidningen för dig som gillar skytte. I tidningen kan du läsa om stort och smått, refererat från tävlingar, reportage från läger, intervjuer med skyttar, nyheter om regler, produkter och annat som hör skyttet till.

I detta specifika nummer hittar du ett referat från Swedish Cup, kan du läsa om den senaste falling target-landskampen, om Eggvena-Bråttenbys förberedelser för fältskytte-SM och om den duktiga finska gevärsskytten Hanna Etula. Du får också veta varför det är så viktigt med en tioårsgräns för lufttuber och mycket mer!

För att läsa tidningen, klicka här. Använd pdf-versionen för att läsa tidningen i ett större format eller för att kunna skriva ut tidningen. Vi hoppas att du finner tidningen intressant!

Om du vill bidra med material till nästa nummer av webbtidningen, skicka då text och bild till redaktionen@skyttesport.se senast den 16 april.

Den 14 mars kommer Svensk Skyttesport ut med ett fullmatat fysiskt nummer. Vill du få hem tidningen på posten? Se då till att ha löst tävlingslicens senast sista februari.

Med vänliga hälsningar,

Josefin Warg

Redaktör Svensk Skyttesport

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

Var ser du det?

zabelle
0

Jag har också varit inne och kollat, men inte sett något.

Men det är en jättefin sida Peter!!

Zabelle   

Cristine
0

Jag fick det på Email eftersom sidan är min, men det är till dig Peter!

Jag hade inte din adress för att vidarebefodra.

Cristine
0

Jag blir nyfiken på hur de hittat dej.

Man måste gå ut på google och söka på Mina Hobbies, då kommer man direkt på din sida.

[peter54]
0

#4 Nja, det finns andra sökord som går att hitta fram med. Jag fick för en tid sedan frågan från en kille som sysslar med medeltida bågskytte om det var mina grejor på sidan och han hade googlat på traditionellt bågskytte bara.

Cristine
0

Åh jasså går det till så, det visste jag inte..så söker de dikter t.ex så kommer de till boken, söker de på reptiler så kommer de till dina ormar, jag borde ju veta jag som jämt och ständigt är ute och letar själv.Skäms