Idrott
Jag är ingen idrottstyp, men gillar att simma och promenera.
Vilka idrotter håller Du på med / har hållit på med ? 
Jag har bra bollsinne så bollsporter har jag alltid varit bra på och tyckt varit roligt. Fotboll har jag spelat i 2 år. Sen har jag gått på balett när jag var liten och ridit i 3 år.
Nu håller jag inte på med nån idrott. Promenerar och aktiverar hunden.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Jag har haft häst större delen av mitt liv men för ett par år sedan slutade jag rida helt. Sista hästen är numera i hästarnas egen himmel.
Nu blir det löpning och styrketräning några gånger i veckan.
Zabelle
Har spelat fotboll som en toka :))
Just nu gör jag inget alls..
Men har testat på en massa. Bollsporter fattade jag med en gång att det aldrig skulle gå då jag sprang för livet så fort någon sköt bollen åt mitt hål.
Men jag har ridit mycket. Både western och vanligt klassisk ridning. Jag har tränat Judo, har oranget bälte. Har simmat, dansat, testat fäktning och klättra på vägg.
Funderar i bland på att börja med något igen men pengarna räcker inte till just nu så det blir att vardagsmotionera i stället.
# 4 Kul att spara så gamla bilder!
Du var jättesöt Gunilla..och duktig! 
#6 Jag har en pärm med bilder och resultat från dagstidningar från tävlingar jag var med på.
Det är kul att sitta och bläddra och minnas. (Det tillhhör väl åldern att man ska sitta och minnas, men man får skapa nya saker att minnas också)
När jag var tonåring tävlingscyklade jag, men annars har bågskytte varit min sport.
Har aldrig idrottat. Har haft fullt upp med andra fritidsintressen.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ridsport :) Dock tävlar inte.
Viss hundsport och viss inom kanin men tävlar ej :D
Hatade idrottslektionerna i skolan xD
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag är inte intresserad av att idrotta eller motionera, Men kroppen säger annat, Ibland får man lyda kroppen motionera ändå försöka hitta något man gillar