Identiteter
Människors identiteter är alltid lika spännande!
Hur vill Du rangordna Dina fem bästa ? 
Vad menar du? Min identitet är väl bara en enda - jag. Annars vore jag schizofren.
Haha, jag tänker nog som Peter. Jag vill gärna vara "hel"
Jag tror däremot du kanske menar eller avser egenskaper och då tror jag att mina bästa sådana är:
Jag är positiv
Glad
Lat
och där tog det stopp….
/Maria
Jag har också bara en identitet 
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Ja, nu har jag bara en identitet
Jag har mitt alter ego (KaiPon) som jag använder överallt i stort sett.. Men det är väll allt 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Nyfiken på hur du menar Sisa Tänker du… Roller? Typ kompis, mamma, arbetsrollen…
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Ja även jag undrar. Jag är en social person som tycker om att umgås med människor på olika sätt. Jag är glad, rörlig och ganska snabb 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Så här menar jag..
Vi har ju alla olika identiteter, sociala och kulturella. Här är fem av mina, den viktigaste först..
Mamma..Livskamrat..Syster..Vän..Arbetskollega. 
Mamma Livskamrat Vän Dotter Konsult Boxare Inte alltid självklart i samma ordning…
Hmm, jag känner att min enda identitet är, en kvinna. Allt annat utöver det, tillhör den vad jag har gjort, vad jag har blivit. T.ex.mamma mm. men det inte är min egen identitet.
#8 Som jag tänker så är det roller du beskriver. Rollen som mamma, som syster, vän, som "yrke" och så vidare. Att vara mamma är en stor roll i livet, en stark roll
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#8 Jag har fortfarande bara en identitet. Det är nog roller du menar.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Jag håller nog med Pirkko där. Jag är en kvinna i botten.
Omständigheterna i livet har format mig till den jag är.
Jag är gift, har barn, arbete, vänner, syskon osv men det är inga separata identiteter utan en helhet av mig så att säga.
/Maria
Hej
Gillar dessa trådar
Att sätta ord på och värdera sina egna och andras identitet, roller, personliga egenskaper eller hur man nu ska dela in beskrivningen i, är alltid lika svårt! Att värdera det faktum att jag är man, far, arbetskamrat, vän till andra blir för mig ganska svårt. Det jag kan känna mig stolt över, är de gånger jag tycker jag varit en god far, bror eller en god vän/arbetskamrat.
Identitet för mig är detta. Tror jag?
Jag hade en identitedskris härom året då jag skulle få ett nytt pass, och "maskinen" som skulle läsa mina fingeravtryck vägrade! Det gick inte att identifiera mig! Jag tappade fotfästet för en stund och fick en känsla av att befinna mig i "ingemansland" 
Huvva #14 tänk att helt plötsligt hamna i limbo i siffersystemet #11, 12 mfl Tänk roller då :-)
Kanske ska vi byta ut identiteter mot roller då..men en roll är väl också en identitet ? 
Att rangordna sina roller i livet är inte lätt och ju fler man tar med, desto svårare är det.
Försök att rangordna tio, istället för fem! 
hmm,jag är oxå lite inne i Pirkko,linos tankar(?)
även om jag inte själv är kvinna
i botten *skratt*
jag är henkepenke
, jag vill/kan inte rangordna alla mina ..identiteter
jag har många nyanser,speglingar
både mina egna och de andra väljer att se
många av dem,glider in i varandra ..
både öl-polaren.plastpappa",den spirituella,älskaren,sportfånen,Vännen,
webb-skrivaren,goa grannen,chefen,oljemålaren,odlaren mm.mm
(jag vet nog inte alla själv)
det är ju alla ..små fragment,bitar som gör mig till henke penke
just DU kanske bara lägger märke till några toner ..
..det,är väl oxå det en nyans,att jag lärt mig (nästan)
att inte blir SÅ förvånad över att upptäcka nya djup i
mina medmäniskor :- )
, penke
En lurig fråga du har Sisa..Är det en kuggfråga??
ja!!jag är nog bara jag hoppas jag..
Lena.P är jag i verkliga livet.