Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 449 ggr
Cristine
0

Brukar du fastna...

för någon reklam du ser här och köpa?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
1

Japp, jag faller för reklam det ska jag livligt erkänna.

Jag köper hellre något jag sett eller läst om än något okänt. Sedan är jag givetvis medveten om att reklam är just reklamFlört

/Maria

Mooniq
0

Nej, jag har gjort det till min sport att hitta sånt som inte har reklam eller ytterst lite reklam..

sen hjälper det såklart att jag lagar all mat själv - jag köper aldrig halv/helfabrikat. OM jag bjuder på kaffebröd så bakar jag själv..

Skrattande

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
0

#2 Jag lagar också det mesta själv och undviker halvfabrikat. Odlar en del.

Jag tänkte snarare på produkter som duschcreme, tvättmedel, tandkräm och liknandeGlad

/Maria

Mooniq
0

ok men jag kör samma sport där.. jag använder I+M Freestyle schampo - för hyperallergiker och även deras duschkräm. viktigt att kroppsprdukterna har certifiering och är snäll mot djur/natur.BDIH eller ecocert.

jag använder kallpressat kokosfett och avocadoolja till att smörja kroppen/ansiktet. Jag använder tvättnötter för det mesta annars parfymfritt tvättmedel . med tvättnötterna behöver jag inget sköljmedel, annars parfymfritt även där.

tandkräm blir apoteket Dentosal..

Skrattande

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Fridaaaa
0

Nix faller inte mycket för reklam :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
1

Nä jag läser aldrig reklam Glad

[cherstin]
0

Nej, faktiskt inte…jag läser den och lägger den sen i pappersåtervinningen

Maria
0

Jag läser heller aldrig pappersreklam men man råkar ut för den överallt ändå. På TV, Bussen, spårvagnar, radio, i tidsskrifter, på datan osv.

Jag är övertygad om att vi blir mer påverkade än vi tror för annars skulle inte reklambranchen omsätta sådana hiskeliga summor.

/Maria

zabelle
0

Är en "ingen reklam" person Oskyldig

Zabelle   

aggeelin
0

Tror förstås inte att jag påverkas av det jag ser här Tungan ute men troligen är det så att vi påverkas mycket mer än vad vi förstår. Pappersreklamen bär vi bort så fort vi kan och har skylt  på lådan för att slippa så mycket som möjligt av - den på tv spolar vi förbi. Tycker inte om reklam.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
1

Jag ser ingen reklam här på iFokus, betalar glatt 20 kr/mån för att slippa.

Så jag faller inte för nån reklam här.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

# 11  Samma här!   Skrattande

Cristine
0

Jag betalar ett helt år men just i dagarna har den kommit tillbaka så jag måste fixa det.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.