Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthus-och-hem
Läst 554 ggr
[Sisa]
0

Bada!

Cristine vill ha ett badkar i sitt badrum!  Och visst är det härligt att bada, särskilt med tanke på all teknik vi numera kan flytta in i våra badrum.

Kanske en lampa som lyser uppåt och visar bilden av en stjärnhimmel i taket..bada under bar himmel Obestämd

Har Du några teknikprylar i badrummet ?

Fridaaaa
0

Nix inga teknik prylar där!
Om man inte räknar tvättmaskinen? Och vanliga lampan i taket? ;)

Vill ha badkar men har inte så stort badrum, så får välja mellan badkar och dusch, så har hellre dusch då:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

KaiPon
0

Tvättmaskin och lampa är allt. Fast jag skulle gärna vela ha en radio eller så man kan ha plattång, men v har typ inga uttag heller. Rynkar på näsan Litet badrum är litet.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Maria
0

Vår nästa plan för huset är att göra om badrummet men det kommer bli ganska traditionellt.

Badkar ska vi ha för min man älskar att bada. Tyvärr får vi inte plats med en duschkabin också för jag hade gärna haft båda delarna men jag kan duscha i badkaret.

/Maria

flisan708
0

Har inga teknikprylar i badrummet. Men jag har ett sittbadkar som jag älskar att bada i.

[peter54]
0

#0 Nej ingen el utöver slutet uttag för tvättmaskinen och varmvattenberedaren.

Anders 50
0

När vi gjorde om badrummet för några år sedan så blev det lite fler saker därinne som inte fanns i det gamla. Tvättmaskin och tumlare, handukstork och el-uttag. Och där finns radio/cd också.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Jag är så lycklig för där vi bor nu så har vi för första gången ett grovkök. Där har vi torkställning och tvättmaskin och så hänger vi av ytterkläderna där för det är alldeles innanför ytterdörren.

Tidigare har vi haft tvättmaskinen i badrummet och t.om i köket i en lägenhet.Tungan ute

/Maria

pius314
0

har ett kompakt badrum som har bastu och badkar i ett (undre laven läggs på badkaret helt enkelt), just nu används mest badkaret för ungarna gillar att bada, men om några år tror jag att bastun kommer användas mer…

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Maria
0

#8 Spännande. Du har ingen bild?

/Maria

pius314
0

#9 nä tyvärr inte just nu. Men det är inte mer advanced än så. Egen design :-)

• Tillräckligt bra är perfekt! -
penke
0

..maskin-tandborste.. !!
inte ens dimmer  Obestämd
fast,jag har bra fantasi :- )

men,i långtidsplanen finns ett badkar-någoting i det gamla sköljkaret i tvättavd.

,  penke