Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettminnen
Läst 717 ggr
[Sisa]
0

Längtan

Finns det nåt Du längtar tillbaka till ?   Obestämd

examynia
0

nä inte tillbaka till men framåt i tiden finns de ju lite man längtar till

zabelle
1

Brukar undvika att se bakåt.
Finns väl en anledning att framrutan är större än backspeglarna Flört

Zabelle   

Anders 50
0

Visst finns det det.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

Tryggheten i skolan skulle jag nog säga.
Man behövde inte oroa sig med jobb osv

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

Ja jag längtar tillbaka till våren så jag kan flytta till stugan, jag älskar våren, Men Den kommer,,Flört

blingfjun
0

MMMmmmm visst gör det det, men jag väljer att hälsa framtiden välkommen Cool med förhoppningar om att den bringar allt önskvärt!

aggeelin
0

Ibland längtar jag tillbaka till tiden när någon av barnen satt i knät och vi läste bok. Jag tycker att det var en av de bästa sakerna att göra tillsammans!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Loveradio
0

Jag önskar jag var barn igen ibland Tungan ute så skönt att slippa känna ansvar och inte behöva göra allting själv. Vara fri!

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

zabelle
0

#6 HEJ Kyss
Va kul att "se" dig här! Välkommen hit Skrattande

Zabelle   

AnnL
0

Fösöker låta bli att se båda bakåt och framåt och leva i nuet, glädjas åt varje dag.Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Maria
0

Jag har många fina minnen i bagaget men försöker att leva här och nu och istället för att längta tillbaka försöka njuta av det jag varit med om.

/Maria

[Sisa]
0

Det är väl den tiden man saknar mest..då barnen var små. Även om också det var jobbigt just då..Kyss

[peter54]
1

Ja det är klart att det finns saker i livet jag längtar tillbaka till. En frisk kropp, fungerande fötter, syn på två ögon, rörlighet i fingrarna och i alla leder, full potens, min fysiska styrka och ork som den var när jag var 25.

Glad

Vintersnö
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag längtar lite tillbaka till tiden då man var såpass liten att allt var roligt och man inte visste vad problem var. Och blev man ändå ledsen över något så var det bara att gå till mamma och pappa och så ordnade allt sig.Skrattande Men mest längtar jag framåt, tills jag gått färdigt min utbildning och får flytta hem igen till exempel. Lite mer kortsiktigt längtar jag till våren, skall bli så skönt att slippa denna isande kyla dag och natt. Längtar också tills skulpturleran jag beställt skall hamna i min brevlåda! Skrattande

KaiPon
0

-harkel-

Gackt konserten. En av de bästa dagarna i mitt liv. LM.C konserten längtar jag tillbaka till också.

Och så klart tiden då jag var lycklig och mådde bra.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

chik
0

Ja!!! När jag var Frisk..Att jag inte tog mer till vara på livet då..

""Fast så skall man inte tänka…Utan det är i dag som gäller..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

# 14  Fint inlägg..och underbar bild!   Kyss