Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 470 ggr
examynia
0

vad brinner du för?

finns de nåt här i livet som du brinner jätte mycket för?

något som du inte skulle klara dig utan?

vad?

när började ditt intresse för detta?

ja berätta lite om de å hur de kommer sig att de blev så=)

själv så har jag då hästlivet.. började med hästar när jag var 11 år.. hållt på med de i 15 år snart. som liten hade jag ju drömmen som många andra flickor att få en egen ponny.. men mitt intresse fick riktig start  när jag fick följa med en kompis till ridskolan när hon skulel rida en gång..  hon gav borta halva sin ridlektion till mig.. hade aldrig ridit sjålv bara ponnyridning men då håller ju nån i hästen.. men då red jag själv i alla gångarter och tölt.. de var en islandshästridskola å efter de var jag fast…:-P övertalade pappa så fick bärja där jag med.. å red länge lektion sen fick jag bli skötare å längre fram halvfoder värd tills jag hittade en privat häst att bli medryttare på.. efter de var de nåt år utan häst tills jag skaffade min förra foderhäst som jag senare köpte å fick avliva för snart ett år sen å nu äger jag min andra häst å lär nog inte sluta med hästlivet i första taget.. hus med ett eget litet stall på gården är ju drömmen.. å vill även skaffa islandshäst igen då jag saknar de…

vad brinner du för?=)

Fridaaaa
0

Djuren! Helt klart utan att tveka! Det är mitt liv, det jag brinner för!
Ett liv utan djur = inget liv för min del ;)

Sedan, något som har vuxit fram mer och mer, är fotografering :)
Så längtar tills jag har råd att köpa en systemkamera:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Loveradio
0

Djur! Speciellt hundar :) Har alltid älskat djur sen jag var liten. Djur brinner jag för.

Livet vore värdelöst utan djur.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Cristine
0

Indianerna i amazonas som blivit av med sin skog  för att pengahungriga individer bränt ner den.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Något jag brinner för är HBT(Q) människors rätt att leva på samma vilkor som andra i samhället.

Fast jag tror nog att frågan var mer en undran om man har en hobby/intresse som man inte kan klara sig utan.

I Så fall får jag väl säga min lilla trädgård. Jag älskar att odla. Det började redan när jag flyttade hemifrån och hade ett 80-tal krukväxter i vår lilla etta.Glad

/Maria

[Sisa]
0

Det jag brinner mest för just nu är nog mitt jobb!   Glad

zabelle
1

#5 Tur att du gillar ditt jobb, nu ska vi ju få jobba tills vi är 75 Skrikandes

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14329875.ab

Zabelle   

[Sisa]
0

# 6  Ops!..nej, men till 70 har jag tänkt!   Skrattande

[peter54]
0

Brinner vet jag inte om jag gör alls för något. För mig är uttrycket såpass laddat att det inte räcker med ett intresse, utan att det är något man driver på så hårt med att det gränsar till besatthet.

Det jag driver på mest med är att hålla mig vid liv så att jag orkar hänga med till mina barn är vuxna.

Glad