Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkläder-smink-smycken
Läst 508 ggr
[Sisa]
0

Hand / Fot

Tar Du hand om Dej själv ibland ?

Om Du får välja..  Manikyr eller Pedikyr ?   Glad

Fridaaaa
0

Manikyr :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Jag har aldrig varit på något sådant men däremot är jag noga med mina händer och fötter på egen handFlört

Jag har tidigare skrivit att jag inte är så förtjust när främlingar "pillar på mig" så jag gillar inte massage heller.

Skulle kunna tänka mig manikyr i så fall om jag fick välja.

/Maria

Loveradio
0

Manikyr. Har aldrig varit på sånt men vill.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Bybo
1

Slarvig som attan. pedikyr vore bra, men lite pinigt :))

examynia
0

jag har aldrig varit med om sådant.. men skulle nog välja pedikyr faktiskt då..

[cherstin]
0

Eftersom jag inte kan med att "någon" tar på mig och att jag dessutom har kittliga fötter så skulle jag ändå välja manikyr om jag måste.

[peter54]
1

Jag har aldrig gjort något sånt, men om jag skulle göra det fick det förstås bli manikyr, fast pedikyr skull i och för sig bli väsentligt mycket billigare.

FlörtSkrattande

[cherstin]
0

#7Skrattande

Maria
0

#7 Haha, det gäller att se på tillvaron med humorFlört

/Maria

Namiko
0

I gymnasiet hade jag långa fina naglar och skötte dom väldigt noga. Hade alltid perfekt nagellack och filade och hade mig för att dom skulle hålla sig. Då var det nytt nagellack varannan dag när jag var som värst och dom blev ofta misstagna för lösnaglar av folk. Sen jag klippte av mig naglarna så har jag inte varit så noga men manikyr går alltid före pedikyr om någon annan ska fixa då man inte kan ta i mina fötter utan att riskera att bli sparkad. Men jag fixar helst mina naglar själv. Det viktigaste nu är att dom är korta, inte snygga.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[Sisa]
0

# 7  Precis..Skrattande