Färgad
Vitt, rött, brunt, svart och allt däremellan..
Har Du din naturliga hårfärg ? 
Jag är ganska gråhårig numera.
Jag har alltid gjort ljusa slingor själv men numera så är det mesta grått och det "nya" håret som kommit är grått.
Jag tänker inte färga håret. Jag orkar inte hålla på med det längre. Jag gillar den här nya looken intalar jag mig
/Maria
Såkallat "råttfärgad" alltså typ mörkt mörkt blond:P
Men nu är jag typ rödbrun i håret, färgat hihi :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Grånar mer o mer så jag färgar det så nära min bruna orginalfärg som möjligt.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
När jag var liten var jag blond. Sen dess har håret mörknat och blivit mellanbrunt. Jag har färgat håret mörkbrunt/svartbrunt. Det ligger ändå ganska nära min naturliga hårfärg så utväxten syns inte speciellt mycket.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
jag är blond sen födseln.. "svenskblond" som min mamma kallar de. men har färgat sen jag gick i 6an å har haft alla färger i håret utom rosa å grönt:P ett tag hade jag håret i 4 färger samtidigt uppdelat.. den perioden i livet när man inte visste vem man var:P men nu är ju min såkallade naturliga hårfärg råttfärgat.. men färgar de lite ljusare.. inte mega bloindt utan så pass blondt så att de ändå ser "normalt" ut å trivs jätte bra i de=) så nu blir de ingen annan färg.. vill itne ha mörkt igen.. för jobbigt:P
Jag tror det
Det blir mer och mer grått så…
Förr var jag cendré och blekte slingor. Har aldrig färgat bara tonat håret.
Klart jag har, jag föddes ju med blått hår och röd lugg 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Ja, typ. Har inte tonat håret på länge så har i alla fall 3 cm utväxt (förhoppningsvis inte så tydlig) , råttfärgat med lite grå strån.
Japp har min naturliga hårfärg. Älskar min hårfärg =)
Min grundfärg är Cendré. Men har olika typer av blonda slingor och lite mörka. Tycker mitt hår blir bäst när det är lite blandat i nyanserna, får mer liv då.