Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 590 ggr
[Sisa]
0

Jämnårig

Att ha vänner i skilda åldrar kan vara både roligt och givande.  Kyss

Dina närmaste vänner, är dom jämnåriga med Dej ?

[peter54]
0

Några få är jämnåriga, men flertalet är väsentligt mycket yngre än jag själv, många är inte mer än hälften så gamla.

Glad

Cristine
0

Samma som Peter

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
0

Samma som Peter

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

Har lite blandat, både yngre, jämnårig aoch äldre :)
Går inte efter ålder, utan hur man trivs ihop :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

pius314
1

de jag umgås mest till vardags är de som har barn i samma ålder vilket gör att de är typ samma ålder som jag, fast med några undantag.

MEN de som är mina nära vänner men som jag inte har chans att träffa varje dag är mer spridda i åldrarna.

Jag har alltid varit yngst i gänget, och det är jag nästan fortfarande, någon enstaka som är något år yngre, mer äldre… hm det håller i sig faktisktlll

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Karmatarerskanise
0

De flesta jag umgås med är över 10 år äldre än jag. Men umgås också med en del som jag gick i skolan med.

Elshira
1

Jag tycker jag har som alldra trevligast med folk i 30-50-års åldern! Jag har alltid följt med min "bästis" som fyller 29 å år på diverse fester, och då pappa min är 40 och har mycket folk han umgås med träffar jag mycket folk genom det.

Jag är 20 för den som inte vet :)

Sedan håller jag själv på med hästavel och utställning, och åtminstone i den rasen jag har så är det nästan bara äldre som synns till.

Jag är ävel lite "för" mogen. Något som ställt till med problem för mig i skolan.

Annars har jag väldigt lätt umgås med mina kompisars föräldrar och liknande. Inte bara träffa utan gärna umgås med utan min kompis med för den delen. För övrigt har jag faktiskt bara 2 stycken som jag umgås som är jämngamla med mig (en grundskolekompis och min pojkvän).

Jag är ingen sådan som gillar att ha kul och gå wild and crazy, jag tycker om att ha "trevligt". Festar gör jag aldrig annat än med äldre folk, och den trevligaste utkvällen jag haft var med arbetslaget jag gick med då jag hade praktik. En som var runt 25, en runt 30 och resterande 40+. Jag var dessutom nykter som gjorde det betydligt trevligare (jag blir bara trist och tråkig när jag dricker), och där slipper man bli utfrågad varför man inte dricker. Jag dricker ibland, men inte gärna bland folk :) Mer för myskvällar hemma.

Däremot kan jag ha väldigt trevligt med folk som är mycket yngre än mig med! Men då har de flesta av dem också inte varit omokga utan trevliga "ungar" som man kan hitta på något med. Grannen t.ex som är 6 år yngre!

Hakuna matata!

Maria
1

Det är väldigt blandat ålder på de jag umgås med. Min bästa väninna (svägerska) är 18 år äldre än jag.

Vi träffades när jag var 15 år första gången och jag tyckte hon var en gammal tant. Vad hon tyckte om mig ska jag nog inte ens skriva, hahaSkrattande

/Maria

[Sisa]
0

De flesta av våra närmaste vänner är i samma ålder som vi.

Mina barn är ofta hemma och har alltid haft sina kamrater här..så även nu. Att umgås med ungdomar är kul..och tänk så ung man känner sej själv då! Skrattande

Loveradio
0

Umgås mest med de som är jämnåriga eller äldre.

(läste jämnhårig först Oskyldig)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Namiko
0

Dom flesta jag umgås med är mellan 22-28 (är 24 själv) men jag har även en del äldre och yngre vänner. Just nu är yngsta 18 och äldsta 62, jag är inte alls brydd om ålder utan det är deras personlighet och livsstil som är avgörande för om vi passar ihop.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Bybo
0

Jag är 48 år. Mina tre närmaste vänner är 31, 45 och 48. Bryr mig inte om åldern. I min sista date/förhållande var killen 32. Umgås med folk i alla åldrar typ 18-60

KaiPon
0

De flesta, i alla fall av dom jag träffat via skolan, är två år+ äldre än mig, men har även yngre vänner. Åldern spelar inte sån stor roll för mig egentligen, då jag sjölv kan pendla i "mental ålder" från 5-50 Skrattande

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Hans K.
3

#0 "Jaa?…hur gamla är ni? …mina vänner Skrattande

stina63
0

En del är lite yngre än jag en del lite äldre, Lite blandade konfekter

Anders 50
0

De närmaste vännerna är inte så många, och de flesta är yngre.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

# 14  Hur gammal är Du själv Hans ?   Skrattande

AnnL
0

Blandat. En del yngre, en del jämn gammla och några äldre.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.