Syskon
Umgås Du ofta med Dina syskon ?
Numera är det mest vanligt att man har två..eller kanske tre barn. Annat var det förr, då kunde människor ha hur många ungar som helst.
Har Du många syskon ? 
Jag har 4 systrar och tycker väl att det är på gränsen till för många, hahaha.
Jag umgås aldrig med mina syskon om jag ska vara ärlig. Men det beror ju på vad som menas med umgås.
Bor med min pappa och ena lillasyster, och henne umgås jag aldrig med.
Min storasyster är väl den enda som jag "umgås" med ibland, men det är bara när hon och jag samtidigt är hemma hos mamma, då blir det prat och skratt. Detta händer dock hemskt sällan haha.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Jag har en bror och det är även min mans bästa vän. De har arbetat ihop också i flera år.
Vi träffas varje helg och vi brukar semesta ihop också.
/Maria
Jag har en syster. För några år sedan bytte hon bostad, så nu bor vi bara 150 meter från varandra. Vi träffas 1-2 gånger i veckan.
4 äldre bröder och en yngre syster. Tyvärr ser jag dom inte så ofta då dom flesta bor uppe i närheten av pappa.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Jag har en syster
Som har varit Missbrukare sen hon var ca12år, jag har tillbringat lång tid på olika boende o behandlingshem med henne..O inget har hjälpt. Hon är 10 år yngre än mig 45 år..Konstig hur man kan överleva…
Så umgås gör vi inte.Men hon kan höra av sig ibland..
Hon har inget boende, så man har svårt för o veta vad hon kan hålla hus..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#5 Så ledsamt chik.
Jag tänker ibland på henne (du har tidigare berättat i någon tråd) när jag köper Faktum. Är detta kanske chiks syster?
/Maria
Vi var 7 syskon från början, nu är vi 5. Och vi umgås, men mest blir det med en bror som bor uppe i byn. Honom träffar jag så gott som dagligen.
Han var här på förmiddagen och fick kaffe och nu ska till honom på middag strax! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Har inga syskon. När jag var yngre saknade jag det inte men nu skulle det varit roligt att haft en syster när jag blev lite äldre.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#5 Åh, Chic, så ledsamt för er båda.
Jag har två systrar, en äldre och en yngre. "Umgås" med den äldre via mail.
Har en lillebror och en lillasyster.
Bor ca 6 mil ifrån lillebror, skiljer nästan 10 år mellan oss så blir inte så mycket att "umgås" direkt mer än när jag är nere och hälsar på.
Syrran skiljar det bara 1 år & 2 månader emellan men bor ca 11 mil ifrån varandra så blir inte direkt att umgås heller, mest via datorn :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har en storasyster och en lillebror. Dom träffar jag rätt ofta,
Har en bror men vi har aldrig dragit jämnt. Nu bor vi i olika länder så det blir inget att umgås då heller :P
#5 Sorgesamt chik. :-(
Jag har en syster, hon bor ungefär 20 mil bort så vi ses inte så överdrivet mycket. Vi hatade varandra upp till tonåren, sen hängde vi ihop och festade och hade kul i ganska många år, tills vi flyttade 100 mil isär. Nu har vi lite lagom kontakt, ses på stora helger och när de är i stan någon gång i bland.
- Tillräckligt bra är perfekt! -
En bror som är 7 år äldre.
Vi bor mindre än en mil från varandra och håller kontakt, mest via telefon. Jag har mer kontakt med hans barn trots att de bor i Göteborg båda två. 
Zabelle
Har en syster som är 2 år äldre. Hon bor nere i östergötland så vi träffas inte så ofta. Men några gånger om året blir det och då umgås vi. Firade julafton ihop nu senast. Vi bråkade ganska ofta när vi växte upp, men dom senaste 6 åren har hon gått igenom en hel del svårigheter och jag har funnits där för henne och det har fört oss närmare varandra.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Det är kanske inte alltid så lätt det där med syskon. Jag har en bror som är tre år och åtta månader yngre än mig. Jag har räknat ut det mycket noga. När vi var små och tonåringar hade vi inte mycket gemensamt men nu umgås och jag tycker att det är rätt så trevligt att ha en bror.
När jag var liten och min mamma var gravid lämnads jag bort till min moster i två månader. Det upplevde jag inte som positivt, därav att jag räknat ut hur gammal jag var vid min brors födelse.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag har en syster som bor ca 25 mil från mej och jag önskar hon bodde närmre..jag saknar henne så ibland. Men..desto roligare då vi träffas! 
Jag har en syster som är lite drygt ett år äldre än mig. Hon var lite svår att växa upp med om jag skal vara ärlig (lite dominerande personlighet, humörsvängningar etc) men faktum är att hon är en av dem som jag älskar mest i hela världen. Tyvärr bor jag en 5-timmarsresa bort från henne i och med att jag studerar i Danmark, så vi ses endast på lov eller om hon kommer och hälsar på mig någon helg ibland. Fast egentligen kanske det inte är så dumt även om jag ofta saknar henne, för ses vi inte lika ofta går vi inte varandra på nerverna lika mycket, och så har vi desto trevligare när vi väl träffas. 
Har för övrigt alltid önskat mig fler syskon, men man får vara nöjd och tacksam för vad man har. Och min syster är i alla fall världens bästa! (för mig).
# 18 Det märks att Du älskar Din syster! 
# 20 Så fint, Chik! 
Olik dej till utseendet, eller ?
#20 Fin bild.
Svårt att se… men jag tycker ni är aningen lika i ansiktet.
/Maria
Umgås med mina syskon. Jag har 3 st samt en som är död
i kökssoffan o där hittade jag ett så fint kort på min lilla syster..