Tack Peter
För att du ville vara med på min hemsida, dina två sidor är de mest besökta(Sommarmagi och spegelbilder låg inne långt före) och de gör också att sidan presenterar 2 inte så vanliga hobbies. Jag tycker om att visa upp sådant som ligger lite utanför ramarna.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Sånt som ligger utanför ramarna väcker nyfikenhet..och vem kan låta bli att vara nyfiken på Peters udda hobby ?
Så jag vill säga samma..Tack Peter! 
Ojdå, det var värst, men tack så mycket. 
Jag fick ett mail härom dagen från en kille från en helt annan sajt som undrade om det var mina grejor han hade sett. Jag frågade var han sett dem och då länkade han till din sida Cristine.

Nu har jag skickat efter boken "Packing Iron" från Amazon.com, så att jag kan få inspiration till hur hölstret till min slaglåsrevolver ska se ut. Sedan blir det till att köpa in 4 mm läder, reliefverktyg och vax.
Så roligt Peter, att vi blir uppmärksammade från andra sajter.!
Jag väntar med spänning. Det tar väl ett bra tag att tillverka ett hölster kan jag tro!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#3 Ja det kommer nog att ta ett bra tag att få klart. Mycket av jobbet måste ske utomhus eftersom det är smutsigt, lädersvärtningen till exempel.
Sedan är det ju flera delar som ska passas ihop, bältet, patronloopar och så själva hölstret, vilket också består av åtminstone tre separata delar.
Tanken med hela det här projektet är att jag så småningom ska skaffa en riktig sån här svartkrutrevolver och börja skjuta på bana, men först ska jag kontakta klubben som finns i Uppsala och be att få komma och prova så att jag ser att jag klarar av det.
# 4 Ännu en udda hobby!