Vem bestämmer
Ja vem bestämmer mest hemma?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Vet inte"" I det hela bestämmer vi nog lika.Vi har ju lite olika områden som vi är bra på..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag säger som chik.
Och när det kommer till riktigt stora beslut så brukar vi prata oss samman.
/Maria
Man kan ju alltid hoppas att det är jag, men ibland är jag osäker, djuren kan vara envisa dom med :P
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Namiko.""Hej
"" Jag vet att det är djuren.Speciellt katter,De har en förmåga o få som de vill…Här i vår boning..Fast nu har Pussi går till de sälla vidderna…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Haha, jag glömde ju katterna.
Min man och jag är ju mer eller mindre inneboende hos dem.
Faktum är att min ene katt Moritz får sin vilja igenom väldigt mycket så visst bestämmer han. Jag har gett upp för länge sedan.
/Maria
Eftersom jag lever ensam så är det jag som bestämmer om allt.
Bestämmer lika mycket tycker jag :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#Så vacker din kakadua är Andina, jag har alltid velat haft en (haft en goya) och nu när jag får en gratis så kan jag inte ta emot den på grund av artrosen.
#9 Nu får du förklara dig lite mer?
/Maria
Det är jag som bestämmer, men som den kloka kvinna jag är så lurar jag min man att tro att det är han 
De är jag som bestämmer här hemma,,, jag bor själv med mina katter
JAG bestämmer…inte lönt att nån annan sticker upp!
Då åker de ut! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#9 - Tack, ja hon är söt! Men hon ser för dj-ig ut just nu… Bygger bon av tidningspapper och den fina vita fjäderdräkten består mest av sönderbrutna fjädrar och trycksvärta… 
(Men matte tycker hon är finast i världen ändå! :)) )
Är din artros så besvärlig att du känner att du inte orkar med en pappis? Det låter så synd eftersom det tycks finnas en som vill bo med dig…? Är det en stor ara eller nå't (som ju är riktigt krävande) som du skulle kunna få som sambo??
#11 - Så gjorde jag också… ;) Lät honom 'tro'…
#13 - Ouups… Bäst att de håller sig i skinnet där hemma… 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Här är det jag och min fru tillsammans som bestämmer. Mycket sällan om ens någonsin som vi tar personliga beslut som har med hem och familj att göra.
Well, diktatorn i detta hus är jag..
Eller så kanske vi bestämmer det mesta ihop.
Eller så är det Melvin som är herrn i huset, den katten är högst här ;)
Jag bör sova.
Well, diktatorn i detta hus är jag..
Eller så kanske vi bestämmer det mesta ihop.
Eller så är det Melvin som är herrn i huset, den katten är högst här ;)
Jag bör sova.
#9,och 14
Den ser ut som din Andina, det går inte för jag har öppen planlösning, ingenstans att stänga den inne. Den är van att vara lös på nätterna och jag skulle inte kunna sova med en klättrande kakadua. Den är svår att få in i buren och jag kan inte ens stå för mej själv numera, ännu mindre jaga en fågel. Sedan har jag katterna som jag inte heller kan låsa in någonstans och han ska vara lite stygg mot katter fick jag höra.
Aha, vad synd.
/Maria
#18 - Usch, vad trist och synd! Särskilt för dig med din artros! Men då är det inte meningen att gojan ska bo hos dig. Och det är nog skönt för katterna också.
Jag hade alltid mina pappisar helt fria tidigare också. Tills de åt upp en stor soffa och två fåtöljer, eller snarare, smulade ner dem till småatomer… Därefter fick voljären galler också - och de fick komma ut när jag kunde ha lite koll på dem…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing