*God Dagens 24/1*
.Tisdag hela dagen.O jag sitter här o vill önska dig en fin sådan.

Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon Chic och alla andra som tittar in.
Basinformation på AF idag. Biblioteket ska jag också till och sen ska det kompletteras i kylskåpet. Hoppas alla får en riktigt bra dag.
Godmorgon! Städ- och tvättdag idag.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Godmorgon! Åter en mörk och vacker morgon! Idag ihiållande jobb och en måste jag köpa kattmat. Fortfarande täppt i näsan och lite hes, när ska det sluta?
Ha en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
'
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ha en underbar dag alla Livskvaliteare!
Ha en go dag alla säger jag också
Sitter på jobbet i Mölndal och det är ganska skönt på morgonen. De flesta brukar droppa in runt 9 så jag brukar få undan en del när jag är ensam här.
Det var kallt idag -7 grader. Brrr. det är inte mitt favoritväder om man säger så.
T.om katterna prostesterade. Moritz vägrade att gå ut. Boxade på kattluckan som en boxboll i rena protesten.
/Maria
Gomorron!
Äntligen vinter, - 13 inatt! 
Idag blir det jobb ute i den friska vinterluften!
Ha de bra!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#7 Fy attan. Tack och lov för inomhusarbete och varma element
/Maria
God morgon
61 dagar kvar till vi går över till sommartid 
Huga -7… Säger som Humlan, skönt att vara innomhus!
Men det blåser i alla fall inte.
Zabelle
Godmorgon!
Idag är det solstorm och jag läste någonstans att man inte ska vara ute då för biotonerna i kroppen flyttar på sig.
Ha en härlig innedag ni som kan.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon 
Här snöar det ganska ordentligt ioch det är 4 minus. Fortsätter det så här hela dagen lär det bli skottning till kvällen, men jag klagar inte, tycker det ska vara vitt på vintern så att jag ser. Utan snö blir det så mörkt.
Jag har inga stora planer för dagen, men jag ska sladda iväg till affären för att köpa frimärken och lägga några brev på lådan.
Hej och god morgon på Er alla!!!!
Gick upp idag vid 06, behöver tid att vakna. Varit och lämnat bilen på reparation till 08, ska hämta den i morgon bitti efter jobbet. Verkstan ska ombesikta den åt mig så allt är klart, skönt. Har en del att fixa med innan jag ska sova vid 15. Men nu väntar morgon kaffet, ska bli gott.
Igår så körde jag en säkerhetskopiering på datorn, tog hela dagen. Inte gjort det på länge så det är väl därför det tog tid. Har kört defragmentering efter, även det verkar ta lång tid. Kan någon förklara varför?!
Önskar Er alla en skön tisdag!!!
Kram
God morgon.
Duktig som jag var kom jag försent till svenskalektionen. Bara tio minuter, men i alla fall. 
Ska belöna mig med nåt gott till lunch tror jag (om inte skolmaten är god vill säga
) för att jag har varit så duktig vad gäller rökandet. Visst, jag tog tre bloss igår, men det är inte nåt jag gör om i det första precis. Vidrigt var det. hur kunde jag nånsin gilla det? 
Önskar alla en trevlig dag! 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
God morgon!
Trött på dessa förkylningar! Vaknade upp med täppt, rinnande näsa och slemig hals :/ Blir alltid så här när massa snö kommer och massa minusgrader. Just nu -3 grader :/ Trötttrött på det, förstår inte varförjag jämt ska vara för kydl vintertid :(
Tur att jag har pojkvännen och djuren som kan pyssla om mig och underhålla mig ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon alla livsvänner
Ska iväg ut på promenad idag. SKa kolla om de finns kläder till mej,. är líte sugen på något nytt. Får se om jag hittar något.
Ha en skön tisdag

#16 Usch hoppas jag inte, fast då skulle jag vara marsvinsallergisker var vinter ;) och icke vår/sommar/höst ;) hehe
God middag!
-9° i morse. Nu är det -4°. Har varit ute i skogen i ca två timmar med Silver i strålande solsken och snö. Härligt.
Ska tvätta och pyssla lite i lägenheten i dag.
Ha en fin dag alla. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Alltså att folk inte kan passa sina tvättider! Låg kvar tvätt i torktumlarn när jag gick till tvättstugan, och luddfiltret var fullt med ludd. Gah!
#19 då samlar man ihop tvätten i korgen, toppar med luddet och lägger utanför tvättstugan! 

Zabelle
#20 Haha så borde jag ha gjort! 
#20 Haha 
Har köpt en massa klubbor tills imorrn, då lilla jag ska leka maya
Rosa och svart från topp till tå
Bara LM.C i hörlurarna och en massa klubbor, yup yup. Ser fram emot det som bara den.
Länge sen man lyssnade på LM.C, faktiskt 
Dessutom belönade jag mig själv med varm choklad ochså, då jag nu varit i två mataffärer och en kiosk och inte ens en enda gång tänkte jag på cigg.
Tror jag kommer klara av att bli rökfri ganska snabbt. 
#22 Duktig du är 
Hejsan härinne!
Sovit länge har jag gjort idag..ska jobba natt!
Snöat har det också gjort här, nu ser det i allafall ut som vinter då man tittar ut! 
Fortsatt bra dag..och kväll!
# 16 Gillar ös-snöar, så länge det inte kommer i nacken, skall helst avnjutas innifrån 
Här ska det kollas på film ! SKönt o koppla av efter att ha "ös-jobbat" en hel dag.
fler anledningar för mig att vara stolt; öker just nu sommarjobb, och går då till de olika affärerna här i lilla Arboga, vilket är jobbigt nog som det är. Men det jag är mest stolt över vad att jag lyckades prata med en främmande människa i telefonen 

Hej på er!
Tittar in och önskar er en trevlig kväll
Vägen till åkrarna på ett av torpen blev nästan föör bra. 
Tänk om de som bodde där i slutet på 1700-talet hade fått se hur deras väg ser ut nu!
Eller de Danska krigarna på 14-1500-talet som kom denna vägen när de var här i byarna och härjade.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#14 Jag är också trött på att vara förkyld. Nu känns det som om det börjat om igen för näsan rinner.
#14 Jag har funderat på en sak, som egenligen inte hör till den här tråden. Jag vet att du vill plugga. Har du gjort högskoleprovet? Om inte så gör det!! Och öva innan, om du vill kan du höra av dig till mig för att få tips kring detta.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#30 Nej har inte gjort det men ska anmäla mig till att göra det nu i vår :=D
Ja du får gärna skicka tips och idéer! Alltid bra :D
# 28 Så snäll Du är mot djuren!