Bakdag
Idag kände jag för att ha en riktig bakdag.
Redan bakat en kladdkaka och just nu står kanelbulledegen på jäsning.
Vad brukar ni baka när ni bakar? :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Fy, bubban vad sugen jag blev på kanelbullar OCH mjölk :)) Meeen, har slutat med socker och mjölk ://
Gillar att baka, men gör det sällan. De gånger det blr av, så blir det oftast en sockerkaka :))
gott gott.. men här är de nyttiga grejer som gäller.. så idag ska jag faktiskt baka protein bars.. med 4 sorters nötter..=) de blir spännande å se om jag lyckas med de..:-P
jag bakar sällan.
men när jag bakar är det oftast pajer, mjuka kakor eller muffins
har ett recept på filmjölkslimpa som är så HIMLA god, men det var länge sen (20 år sen) jag gjorde den…
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Duktig Du är, Frida! 
Bakar inte så mycket numera. Om jag gör det så blir det sockerkakor och muffins..eller mammas recept på kubb. Gillar inte att baka, men gillar att äta! 
2 Dom skulle jag gärna ta recept på om jag får? 0 Vad mycket du bakar på en dag, imponerande! Jag bakar matbröd en gång i veckan. Allt de andra gör mest till jul.
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
#2 Pappa har gjort det och lagt i frysen ;)
Dem blev goda kanelbullarna hihi Lillebror & mamma fick smaka idag, min lillebror älskar kanelbullar nämligen ^^
# 6 Tror jag alla pojkar gör..gillar kanelbullar! Här är en strykande åtgång! 
#7 Ja kan vara så! hehe :=D
Jag bakar oftast matbröd, mycket sällan bullar, men ibland äppelkaka.
blev inga proteinbars igår.. så de blir idag hehe. så får se om ag lyckas nu. gott med massa nötter i:P
#5 bara jag lyckas med dom så ska du få mitt recept på dom.. har kollat recept på nätet men nte hittat nåt som passar precis för oss.. men ska testa mitt eget å funkar de så ska du få ett recept:P