God morgon Fredag den 13 Januari
Oh! Fredag den 13:e idag! Tankar på det? 
Själv ska jag gå och göra te, har så sjukt ont i halsen. tur att man bara har matte idag i alla fall 

Mörkt ute, men klockan är ju knappt fem på morgonen så det är inte så konstigt.
Önskar alla LKare en trevlig dag 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
KaiPon och alla ni andra, Godmorgon.
Fredag den 13:e, nä, inga speciella tankar om det, en vanlig fredag bara.
Det är månsken, stjärnklart och -2 grader hos mig
Snabeldraken ska fram idag och diverse livsmedel ska inhandlas. Såg att det är tulpanens dag på söndag så tulpaner ska jag handla hem. Så där härligt krispiga som bara tulpaner kan vara. .Hoppas det finns 10-pack med blandade färger, det tycker jag är så fint.
Ha en riktigt bra och fin dag, vad ni än ska göra.
Godmorgon alla.
Här är mörkt men några plusgrader och jag ska strax göra mig iordning. Fredagsmöte stundar och då är det alltid någon av våra forskare som föreläser och det är kul.
Idag kommer det handla om självmord (vilket är mindre kul förstås)
så rätta ordet är nog intressant.
/Maria
God morgon!!!!
Mörkt, 1,5 grader varmt ute och fredag den 13. När jag tänker på fredag den 13 tänker jag på alla dessa filmer med det namnet. Har ni sett dem? Sen känner jag lite halvdant inför det datumet, kan bli bra kan bli dåligt. Är lite skrockfull av mig så………
Har långhelg på jobbet framför mig, idag på fm blir det ut och handla lite mat över helgen.
Hoppas alla får en bra och trevlig fredag!!!
Kram
Hittade nyss denna bilden på Ruki-san (sångaren i the GazettE) och blev väldigt sugen på liknande hår nån gång. Men framför allt så skrattade jag, för det var exakt så jag satt framför datorn när jag såg den också 
God dagens paiPon. Ont i halsen
Kan man få när man är utkörd i kroppen..Fin dag o ta hand om dig….
Cherstin. Vad fint du kommer att få det..
Bumbleboo..Intressant ..Jobba på..
Flisan..Jag är med skrockfull. Man får bara inte tänka på dagens datum..
Ni där ute.Fin dag till er..
Själv vet jag inte vad dagen bjuder på.Tar den som den kommer..

Lena.P är jag i verkliga livet.
GOdmorgon! Idag ser det ut att vara regnfritt! Fredagen den 13, borde kanske stannat i sängen? Men nu bär det av till jobbet!
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

En god morgon till er alla
Tänker att 13 är lyckotal för mig, 1 är tursiffra och mina söner och jag är födda i Mars, månaden 3.
En av hundarna var född på Luciadagen och en annan var född samma dag som jag är.
Ledig dag och ska en tur till centrum, här är det minusgrader idag så det är isgator efter regnandet igår, juklappsstövlarna med dubbar är perfekta nu
Ha en fin fredag!
Godmorgon!
Sol och -2 grader! Finväder med andra ord, lite snö också så hade det varit perfekt!
Idag ska jag ut i skogarna och försöka kolla vart älgarna håller till inför morgondagens älgjakt.
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God förmiddag
Hoppas alla får en riktigt bra fredag 
Zabelle
Hej mitt på dan!
Har haft så mycket att göra att jag ännu inte hunnit komma in här.
Vacker väder med konstiga vindar, molnen har fått fnatt ,först gled de förbi mot vänster, när jag tittade ut nästa gång så flög de tillbaka dit där de kom ifrån?
Härlig weekend önskar jag er.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
hade ett kortare strömavbrott tidigare idag, vad tusan som skapade det vet jag inte
Lite störande var det faktiskt.. Lampan har binkat till lite då och då också..
#11 Fin bild med vägen som går där till vänster och de häftiga färgerna på himlen…. /H
God kväll!
Jobba hela långa dagen :D Skojigt bara! :D
Fredag den 13e är bara skrock. Dagen blir vad man gör den till ^^,
Dock märkte jag idag att många föräldrar försov sig idag hihi Höll även jag på att göra men kom i tid ändå! :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gokvälls i stugan
Tittar in säger hej. Jag är så vansinigt trött. Känner bara för att lägga mig på sängen sätta på tv sen somna, de tror jag att jag ska göra om en stund kanske. Om jag inte blir pigg
Förövrigt Ha en skön fredagskväll.
Ha en skön kväll! Ikväll är det ju pubkväll 

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet